طی ۱۰ ماه گذشته انجام شد؛
فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۱۹۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق طی ۱۰ ماه گذشته در قم خبر داد. این مقدار کشفیات نسبت به سال گذشته ۳۲ درصد افزایش داشته و دستگیری متهمان در مدت مذکور ۱۴ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۷۰۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ 25 January 2019

به گزارش تابناک قم، سردار عبدالرضا آقاخانی با بیان این که در راستای سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اولویت اول نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، اظهار داشت: با تلاش همکاران در پلیس آگاهی استان قم طی ۴۸ ساعت گذشته لوازم قاچاق شامل لوازم الکترونیکی و خوراکی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کشف شده است.

وی افزود: با تلاش و عزم همگانی مجموعه فرماندهی انتظامی استان قم و استفاده از توان نیروها در بخش‌های مختلف، بحمدالله در ۱۰ ماهه گذشته کشفیات در حوزه مبارزه با قاچاق کالا بسیار قابل توجه بوده است.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در مدت مذکور فرآورده‌های نفتی ۱۳۷ درصد، دخانیات ۴۸۰ درصد، اقلام فرهنگی ۲۸۹ درصد، لوازم خانگی ۴۴ درصد، پارچه ۱۴ درصد و لوازم آرایشی حدود ۵ درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه با بیان این که استان قم قطب سوم دامپروری کشور را به خود اختصاص داده است، بر اهمیت پیشگیری از قاچاق احشام تأکید کرد و افزود: در ۱۰ ماهه گذشته کشف احشام قاچاق ۱۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد همچنین کشفیات در حوزه ارز ۱۰۰ درصد و کل پرونده‌ها ۲۵ درصد افزایش داشته و نیز پرونده‌های بیش از ۱۰۰ میلیون تومان ۳۳ درصد، بیش از ۵۰۰ میلیون تومان ۶۶ درصد و کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان ۱۹ درصد افزایش داشته است.

سردار آقاخانی گفت: دستگیری متهمان در مدت مذکور ۱۴ درصد افزایش داشته و در بحث ریالی نیز کشفیات انواع کالا و ارز قاچاق حدود ۱۹۰ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با سال گذشته ۳۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار