مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان:
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان همکاری بانک ها در ارایه اعطای تسهیلات بانکی به روستاییان را خواستار شد و افزود:میزان بالای بافت فرسوده در مناطق روستایی هشدار جدی برای جلوگیری از حوادث ناگواری است که می تواند آنان را تهدید کند.
کد خبر: ۷۰۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴ 20 January 2019

به گزارش تابناک، عبدالحسین خانی در اجلاس اعضای شورای استان و رؤسای شوراهای بخش استان اصفهان و مدیران بنیاد مسکن گفت: نوسازی مسکن روستایی در کل کشور 41 درصد اعلام شده که  در استان اصفهان فقط 25 درصد منازل روستایی نوسازی شده که یکی از دلایل آن مشکلات و پایین بودن میزان تسهیلات بانکی است.
وی با بیان اینکه تلاش می کنیم در این خصوص جلساتی با رؤسای بانک‌ ها با استاندار اصفهان برگزار کنیم تا روند دریافت وام ویژه به آنان تسهیل شود اظهار کرد: بنیاد مسکن یک نهاد حقوقی غیردولتی است، مهم ‌ترین وظایف این نهاد در روستاها و در همین راستا سال گذشته مطالعات اقتصادی و اجتماعی 123 روستا و 18 دهستان استان با همکاری دانشگاه اصفهان انجام شد.
مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان با اشاره به نقش این بنیاد در تدوین طرح های هادی روستایی اظهار داشت: تصویب این طرح‌ ها در برنامه ششم توسعه به صورت مشارکتی توسط بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، فرمانداران، بخشداران انجام می ‌شود و شوراهای بخش و دهیاران به عنوان مدعوین این طرح ها در بررسی آن‌ ها مشارکت دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار