کد خبر: ۷۰۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰ 20 January 2019
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساماندهی فضاهای بستر ساز آسیب های اجتماعی با محوریت مقابله با سوء مصرف مواد مخدر ضروری است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از مهر، علی محمد احمدی ظهر یکشنبه در نشست شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر، افزود: در حوزه های شهری نیز با محوریت بخش های متولی ساماندهی فضاهای بستر ساز سوء مصرف مواد مخدر انجام خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه مشکلاتی نیز در بافت تاریخی دهدشت وجود دارد، اظهار کرد: میراث فرهنگی ساماندهی لازم را در این محدوده انجام دهد تا این منطقه به پاتوق معتادان تبدیل نشود.

وی افزود: این فضا به عنوان فضایی با پوشش و اختیار دستگاه دولتی محسوب می شود و نباید بروز چنین مواردی در آن را داشته باشیم.

استاندار خروجی محوری در مصوبات را الزامی دانست و اظهار کرد: باید حاصل فعالیت ها، تصمیمات اجرایی و خروجی محور باشد.

احمدی از تشکیل تیمی کارشناسی در قالب کاگروه اجرایی خبر داد و گفت: باید در قالب این کارگروه برش استانی از وضعیت آسیب های اجتماعی حوزه مواد مخدر با پوشش کارشناسی شده بخش های هدف تهیه شود.

وی همچنین به وضعیت چند روستای دارای مشکل اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز گزارش جامعی از وضعیت گذشته، اقدامات و هدفگذاری های آینده ارائه شود.

احمدی با اشاره به لزوم ارتقای ظرفیت های درمان محور با پوشش مقابله با مواد مخدر، بر همکاری دستگاه های متولی برای رشد حوزه درمان بستر تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار