مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم مطرح کرد
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به بازدید 6 هزار نفر از جشنواره سفره ایرانی گفت: 90 درصد از بازدیدکنندگان از جشنواره سفره ایرانی رضایت داشتند.
کد خبر: ۷۰۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 16 January 2019

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی ظهر امروز در مراسم اختتامیه مشترک نمایشگاه الکامپ و جشنواره سفره ایرانی در سالن همایش‌های شهرداری قم با اشاره به اهداف سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم اظهار کرد: در این سازمان به دنبال ارتقاء فرهنگ شهروندی در شهر قم هستیم.

وی ادامه داد: در جشنواره سفره ایرانی تلاش کردیم که از فناوری اطلاعات استفاده کنیم، در وضعیت اقتصادی کنونی استفاده از مزیت‌های فضای مجازی می‌تواند به ارتقاء کسب‌وکارها منجر شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به بازدید 6 هزار نفر از جشنواره سفره ایرانی افزود: در جشنواره سفره ایرانی حدود 300 نفر ثبت نام کردند که در نهایت 150 نفر انتخاب شدند. تاکید ما بر کیفیت بود و 90 درصد از بازدیدکنندگان از جشنواره سفره ایرانی رضایت داشتند.

مقیمی با اشاره به کسب درآمد شرکت کنندگان در جشنواره سفره ایرانی اظهار کرد: برخی از این شرکت کنندگان تجربه ای نداشتند و زنان خانه دار بودند، اما با این وجود در زمان برگزاری این جشنواره روزانه بین 100 هزار تومان تا پنج میلیون تومان درآمد کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال ارتقاء فرصت‌های کسب و کار همچون جشنواره سفره ایرانی در شهر قم هستیم، برخی از شرکت کنندگان در این جشنواره از طریق فضای مجازی فروش محصولات خود را شروع کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار