رئیس هیئت مدیره باشگاه سوهان محمد سیما با بیان این که ماندن من در فوتسال قم به صلاح نیست گفت: عدم حضور تیم سوهان محمد سیما در هفته پایانی لیگ برتر منتفی شد.
کد خبر: ۷۰۴۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ 16 January 2019

به گزارش تابناک قم، رسول قلی زاده اظهار داشت: تیم فوتسال سوهان محمد سیما با وجود مشکلات مالی و تعطیلی تمرینات، روز پنج شنبه ۲۷ دی در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۶ در سالن شهید حیدریان میزبان پارسیان شهر قدس است و ما با هر موجودی ممکن، در این بازی شرکت خواهیم کرد.

وی افزود: پیش از این عنوان شده بود که بازیکنان تیم سوهان محمد سیما به دلیل عدم دریافت مطالبات خود در این بازی شرکت نمی‌کنند و به همین دلیل تمرینات این تیم طی هفته جاری تعطیل شده بود و متاسفانه این مشکلات حل نشده است اما امیدوارم بازیکنان ما فردا در این بازی حاضر باشند و در آخرین بازی لیگ، خاطره خوشی برای هواداران رقم بزنند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سوهان محمد سیما گفت: با توجه به سرنوشت ساز بودن این بازی برای تعیین تیم سقوط کننده، سوهان محمد سیما ملزم به حضور در میدان است و این اتفاق رخ خواهد داد. مشکلات مالی در این تیم هنوز رفع نشده است و این، خبر ناامید کننده‌ای در آستانه آغاز پلی آف لیگ برتر است که مدت‌ها در انتظار آن بوده‌ایم.

قلی زاده بیان داشت: با توجه به این که شرایط اقتصادی نابسامان است و اداره کردن این تیم به معنای رها کردن کار و زندگی شخصی و رسیدگی به امور تیم است و به همین دلیل ماندن من از فصل آینده در این تیم به صلاح نیست و نیاز است نیروی تازه نفسی وارد کار شود و به فوتسال قم خدمت کند.

وی عنوان کرد: برخی از سر ناآگاهی فکر می‌کنند حضور من در این تیم به این معنی است که من از کنار این تیم سودی کسب می‌کنم. بسیاری از موقعیت‌های مناسب کاری و مالی را به دلیل حضور در این تیم از دست داده‌ام اما تا آخرین روزی که هستم با تمام وجود در خدمت این تیم هستم و پس از آن، کار را در اختیار شخص جدید قرار می‌دهم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سوهان محمد سیما تصریح کرد: هزینه این تیم از طریق دولت تأمین نمی‌شود. برای این تیم یا خودم هزینه کرده‌ام یا از طریق دوستانم کمک مالی گرفته‌ام. هر کسی این ذهنیت را دارد که هدایت امور این تیم منفعتی برایش دارد بیاید و کار را تحویل بگیرد تا ببینیم جز هزینه و فشار چه چیزی عایدش می‌شود. گاهی حرف‌هایی می‌شنوم که آزار دهنده است اما می‌دانم که از سر ناآگاهی است.

قلی زاده افزود: این مشکلات سبب نمی‌شود زحماتی را که حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برای نماینده فوتسال قم کشید از یاد ببرم. او از معدود یاوران تیم ما برای حضور در لیگ برتر بود و در حد توان کمک زیادی به تیم ما کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار