رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از دعوت از ۳ دو و میدانی کار قمی به اردوی تیم‌های ملی نوجوانان و بزرگسالان خبر داد.
کد خبر: ۷۰۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰ 15 January 2019

به گزارش تابناک قم، علی رضایی اظهار داشت: رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی آسیا در رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان در پیش است و استان قم نیز به دلیل این که در دو و میدانی یکی از استان‌های فعال و دارای قهرمان به شمار می‌رود در فهرست نفرات دعوت شده به اردو، نماینده دارد.

وی افزود: دعوت از ۳ دو و میدانی کار قمی به اردوی تیم‌های ملی بزرگسالان و نوجوانان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در حالی صورت گرفته است که دو و میدانی کاران قمی در سال ۹۷ عناوین مختلف کشوری را به دست آوردند و در مسابقات لیگ نیز در تیم‌های مختلف حضوری جدی داشتند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: رضاملک پور و محمدحسین اسکندری در رده سنی بزرگسالان و علی قاسم بابایی در رده نوجوانان به این ادو فراخوانده شده‌اند که در این بین رضا ملک پور در بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز یکی از نفراتی بود که روی پیست رفت و ورزش استان قم را دارای سهمیه در این رویداد مهم و بزرگ کرد.

رضایی بیان داشت: مسابقات نوجوانان آسیا ۲۴ اسفند در هنگ کنگ و مسابقات بزرگسالان آسیا اول اردیبهشت ۹۸ در قطر برگزار خواهد شد و دو و میدانی کاران قمی دعوت شده به اردو باید در تمرینات تیم ملی نظر مثبت مربیان را جلب کنند و بتوانند در فهرست مسافران مسابقات قهرمانی آسیا قرار گیرند.

وی عنوان کرد: به طور معمول برنامه‌های مسابقاتی رشته دو و میدانی در ایام سرد زمستان تعطیل می‌شود و در حال حاضر دو و میدانی کاران در حال انجام تمرینات بدنسازی برای مسابقات سال آینده هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار