سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم برگزار می‌کند:
اختتامیه مشترک نمایشگاه الکامپ (با محوریت شهر هوشمند و زندگی هوشمند) و جشنواره سفره ایرانی (با محوریت سبک زندگی اسلامی ایرانی) در قم برگزار می شود.
کد خبر: ۷۰۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷ 15 January 2019

به گزارش تابناک قم، مراسم اختتامیه جشنواره سفره ایرانی که آذرماه امسال با همکاری ادارات استان، باهدف معرفی توانمندی‌های بانوان در حوزه غذا و صنایع‌دستی بومی و محلی قم، آئین شب یلدا و ایجاد محیطی مفرح و شاد برای شهروندان، برگزار شده بود، فردا (چهارشنبه 26 دی‌ماه) با حضور شهردار قم و مسئولان استان برگزار می‌گردد.

مسابقه آشپزی با محوریت سبک زندگی اسلامی ایرانی، در دو حوزه آش و آبگوشت قمی، نان و شیرینی، صنایع‌دستی، سفره شب یلدا و نمایشگاه غذا، صنایع دستی و توانمندی‌های بانوان مسجدی و نیز مدد جویان بهزیستی و دانشجویان، از جمله برنامه‌های این جشنواره بود.

بنابراین گزارش، در پی برگزاری نمایشگاه الکامپ و حضور استارت آپ‌های مختلف در آن، جایزهٔ مشترک در سه بخش ایده پردازی، فرهنگ شهروندی و شهر هوشمند، به افراد برتر در عرصه‌های جدی اقتصادی و استارت آپ و فضای بستر نت که سال‌هاست در حال کارآفرینی و فعالیت موفق هستند، تعلق‌گرفته است که در این مراسم مشترک، از نفرات برگزیده با حضور شهردار قم تقدیر به عمل می‌آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار