سرمربی تیم فول کیک بوکسینگ استان قم از اعزام این تیم به مسابقات استانبول در بهمن ماه خبر داد.
کد خبر: ۷۰۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶ 15 January 2019

به گزارش تابناک قم، سرمربی تیم فول کیک بوکسینگ استان قم از اعزام این تیم به مسابقات استانبول در بهمن ماه خبر داد.

محمد باقر پور متقی با اشاره به آمادگی بالای تیم برای اعزام عنوان کرد: به دلیل تاخیر در برگزاری این تورنمنت که ابتدا قرار بود در دی ماه انجام شود، زمان بیشتری برای انجام تمرینات تیم به وجود آمد تا بتوانیم اردوی آماده سازی را در مدت بیشتری سپری کنیم.

وی همچنین افزود: با توجه به تمرینات خوبی که داشته ایم با قدرت در مسابقات شرکت میکنیم و با هدف قهرمانی در این تورنمنت حاضر خواهیم شد.

سرمربی تیم فول کیک بوکسینگ به حضور احتمالی شش کشور در قالب یازده وزن در این مسابقات اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه مسابقات در کشور ترکیه برگزار می شود اطلاع دقیقی از کیفیت و روند برگزاری تورنمنت نداریم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: تعداد تیم های ترکیه ای و تعداد بازیکنان کشور میزبان تا یک هفته قبل از برگزاری مسابقات مشخص می شود.

مسئول سبک فول کیک بوکسینگ استان به مهم ترین مقامات کسب شده توسط این تیم اشاره کرد و یادآور شد: در مسابقات خلیج فارس کشور و فستیوال جام شهدا توانستیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم و همچنین نه نفر از بازیکنان تیم در مسابقات بین المللی کشور آذربایجان و شش نفر از بازیکنان در مسابقات بین المللی کشور گرجستان صاحب عنوان قهرمانی شدند.

استاد متقی ضمن قدردانی از حمایت نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع)و همچنین پیگیری های مدیرکل اداره ورزش و جوانان از مسئولین خواست، نگاه ویژه ای به ورزش استان داشته باشند تا بتوانند در ایجاد انگیزه در ورزشکاران و بالا بردن سطح کیفیت ورزش استان نقش بسزایی داشته باشند.

استاد متقی در پایان از مردم خواست با دعای خیر خود،بازیکنان را بدرقه کنند تا این تیم بتواند با کسب مقام قهرمانی افتخار دیگری برای استان قم کسب کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار