آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید گفت: متاسفانه امروز در شرایطی قرار داریم که افراد به حریم دیگران تجاوزمی کنند، حق دیگران را به راحتی می خورند و پایمال می کنند و اصلا به حق خودش قانع نیستند و در عین حال خودشان را برحق می دانند.
کد خبر: ۷۰۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۵ 15 January 2019

به گزارش تابناک قم به نقل از مرکز خبر حوزه، وی در دیدار هسته گزینش آموزش و پرورش استان تهران افزود: انبیاء الهی آمدند تا مردم را هدایت کنند، به مردم بگویند، به حق دیگران تجاوز نکنید، ولی بعضی مردم به سادگی به حقوق دیگران تجاوز می کنند.

وی گفت: در روز قیامت بعضی افراد را که به حقوق دیگران تجاوز کرده اند، می آورند و حساب سختی از آنها می گیرند.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه موعظه و پند باعث می شود، انسان منحرف نشود افزود: اگر کسی به موعظه گوش دهد و عمل کند به طور حتم سعادتمند خواهد شد.

وی اضافه کرد: هسته گزینش هم باحقوق دیگران درارتباط است و باید در این عرصه مواظبت کرد، افرادی عهده دار مقام و پست شوند که انقلابی، متعهد و دین دار باشد.

وی گفت: مسئولان باید طوری رفتار کنند تا فردای قیامت شرمنده اهل بیت(ع) و خدا نشوند. نباید به خاطر سفارش افراد، حق دیگران ضایع شود و دیگران جایگزین افراد متعهد و انقلابی شوند.

این مرجع تقلید اظهار داشت: عمل صالح و ایمان دو بال برای سعادت است، اگر این دو باهم باشند انسان به طورحتم به کمال خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار