مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم خبر داد
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: بخشی از بیت امام(ره) در اختیار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قرار گرفته و قرار است فضاسازی در این بخش ایجاد شده و اطلاعات محتوایی در خصوص امام راحل(ره) به مخاطبان ارائه شود.
کد خبر: ۷۰۲۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴ 12 January 2019

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به آغاز طرح فضاسازی بیت امام خمینی(ره) اظهار کرد: مقدمات این کار شروع شده و بحث‌های محتوایی در حال پیگیری است و تا پایان سال حرکت خوب فرهنگی در بیت خواهیم داشت.

وی با اشاره به جزئیات این طرح، لزوم ایجاد فضایی مطلوب برای معرفی امام راحل(ره) و آرمان های انقلاب اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر زمانی که کسی وارد بیت امام می‌شود اگر کسی حضور نداشته باشد اطلاعاتی در اختیار مخاطبان قرار نمی‌گیرد و ما با اجرای این طرح به دنبال استفاده حداکثری از ظرفیت گردشگری معنوی بیت امام راحل(ره) هستیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به اقبال بسیاری از گردشگران و زائرین برای بازدید از بیت امام خمینی(ره) و آشنایی با جزئیات زندگی ایشان تصریح کرد: بخشی از بیت در اختیار سازمان قرار گرفته و قرار است این فضاسازی در این بخش ایجاد شده و اطلاعات محتوایی در خصوص امام راحل(ره) به مخاطبان ارائه شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار