مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم خبر داد؛
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با توجه به استقبال خوب شهروندان از برپایی دو بازارچه خیریه در قم تا پایان سال خبر داد.
کد خبر: ۷۰۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸ 11 January 2019

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: با توجه به استقبال خوب مردم از برپایی بازارچه‌های خیریه در شهر، تا پایان سال حداقل دو بازارچه دیگر برپا خواهد شد.

وی با اشاره به برپایی بازارچه‌های خیریه در مناطق مختلف شهر به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم اظهار کرد: اخیرا بازارچه خیریه در فرهنگسرای خانواده در بنیاد و سرای محله سالاریه برگزار شد که استقبال خوبی نیز از سوی شهروندان صورت گرفت.

وی با اشاره به جزئیات این بازارچه اذعان کرد: این بازارچه در سرای سالاریه یکروزه برگزار شد اما بازارچه خیریه ایثار دو روزه بود که قبل از شب یلدا برگزار شد و استقبال چشمگیری صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با بیان یانکه در این بازارچه‌ها 30 تا 40 نفر شرکت‌کننده داشتیم که عمدتا سرپرستان خانوار بودند، تصریح کرد: این افراد در این بازارچه‌ها محصولات خانگی را ارائه کرده و مردم نیز خرید انجام می‌دادند که شرایط خوبی برای کمک به خانواده‌های نیازمند و سرپرستان خانوار فراهم شد.

وی با بیان اینکه تا پایان سال بار دیگر اقدام به برپایی بازارچه‌های خیریه در شهر خواهد شد، افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته حداقل دو بازارچه دیگر هم تا پایان سال خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار