مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم:
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: تلاش ما بر این است که تا 22 بهمن 22 ایستگاه نشاط دیگر در مساجد راه‌اندازی کنیم.
کد خبر: ۷۰۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳ 09 January 2019

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به اقدام شهرداری در راستای تجهیز مساجد و محلات شهر به امکانات ورزشی گفت: شهرداری در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی و اختصاص اعتبارات مطلوب اقدام به توسعه امکانات فرهنگی و ورزشی در شهر کرده است.

وی با اشاره به احداث هشت سالن ورزشی مجهز در هشت منطقه شهر توسط شهرداری تصریح کرد: همچنین در حوزه فرهنگی نیز تاکید شهردار بر این است که خدمات فرهنگی با رویکرد تقویت فرهنگ شهروندی توسعه یابد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به تجهیز مساجد به وسایل ورزشی و ایجاد ایستگاه‌های نشاط گفت: حدود 30 ایستگاه نشاط در برنامه داریم که 22 ایستگاه نشاط دیگر تا 22 بهمن افتتاح شود.

وی با بیان اینکه ایستگاه‌های نشاط در دو قالب الف و ب راه‌اندازی می‌شود افزود: در قالب «ب» مساجد کوچک‌تر مجهز به امکانات دارت، پینگ‌پونگ و فوتبال دستی می‌شود و در قالب «الف» تاتامی هم اضافه می‌شود و این ظرفیت بستگی به امکانات و وسعت مسجد دارد.

مقیمی با اشاره به اعتبار اختصاص یافته برای ایجاد ایستگاه‌های نشاط در مساجد گفت: پیش از تغییرات قیمت‌ها برای هر ایستگاه نشاط به طور میانگین بیش از 5 میلیون تومان هزینه می‌شد که با افزایش هزینه‌ها این هزینه بسیار بیشتر خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار