مرکز مشاوره و خدمات پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران با فعالیت ۵۰محقق کار خود را در قم آغاز کرد.
کد خبر: ۷۰۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۳ 09 January 2019

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام ربانی مدیرکل پژوهش‌های معاونت پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران توزیع امکانات یکسان و دسترسی طلاب خواهر به تازه‌های نشر را از مهمترین اهداف راه اندازی این مرکز عنوان کرد و گفت: ۵۰ استاد و محقق حوزه با هدف همراهی پژوهشگران در مسیر علمی در این مراکز به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

حجت الاسلام ربانی از تبدیل این مرکز به مرکز مشاوره خدمات پژوهشی سراسری با هدف از بین بردن فاصله بین حوزه‌های علمیه قم با سایر استان‌ها در آینده نزدیک خبر داد و افزود: از امروز به صورت آزمایشی طلاب خواهر استان‌های همدان، کرمان و قم می‌توانند با شماره تماس‌های ۳۲۱۴۴۶۸۱-۰۲۵ و ۳۲۱۴۴۶۷۹-۰۲۵ برای دریافت مشاوره‌های پژوهشی با این مرکز در ارتباط باشند.

حجت السلام عبدالکریم بهجت پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران هم در این مراسم پاسخگویی حوزه‌های علمیه خواهران به مسائل نو پدید در حوزه زنان را از مهمترین اهداف پیش رو عنوان کرد و خواستار تلاش خواهران طلبه برای ارائه تحقیقات به روز و علمی شد.

خواهران طلبه علاقمند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مرکز مشاوره و خدمات پژوهشی حوزه علمیه خواهران می‌توانند به نشانی pooyesh.whc.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار