رئیس سازمان جهاد کشاورزی مطرح کرد؛
طلایی گفت: اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان برای همکاری در جهت بازاریابی و صادرات محصولات گلخانه‌ای اعلام آمادگی کرده است.
کد خبر: ۷۰۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۷ 09 January 2019

به گزارش تابناک قم، محمدرضا طلایی در گردهمایی بازار یابی و صادرات محصولات گلخانه ای، توسعه کمی کشت گلخانه‌ای در استان را مورد توجه قرار داد و گفت: هم اکنون حدود ۲ هزار تن انواع محصولات صیفی، سبزی و محصولات دیگر در بیش از ۱۰۰ واحد گلخانه‌ای تولید می‌شود.

وی با تاکید بر کمبود آب در قم، به وجود ۳۰ هکتار گلخانه در قم اشاره کرد و افزود: سیاست توسعه گلخانه‌ها تا ۱۰۰ هکتار در هر سال زراعی دنبال می‌شود و علاوه بر آن به دنبال فراهم کردن مقدمات تشکیل شرکت‌های تعاونی گلخانه داران به منظور توسعه صادرات این محصولات هستیم.

طلایی از اعلام آمادگی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان نیز برای همکاری در جهت بازاریابی و صادرات محصولات گلخانه‌ای و حمایت مالی در قالب تسهیلات کم بهره فنی، آموزشی و ترویجی سازمان جهاد کشاورزی بر صادرات این محصول خبر داد.

در این گردهمایی آقای شیخانی دبیر انجمن کشت فرا سرزمینی اتاق بازرگانی ایران هم گفت: بازار‌های آستاراخان روسیه، قطر و دیگر کشور‌های همسایه ایران با جمعیت ۲۵۰ میلیون نفری برای خرید محصولات گلخانه‌ای ایران اعلام آمادگی کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار