هفته 25 ليگ برتر فوتسال
تيم فوتسال سوهان محمد سيما قم در آخرين بازي خارج از خانه فصل جاري ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور برابر مقاومت البرز صف‌آرايي مي‌كند.
کد خبر: ۷۰۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶ 08 January 2019

به گزارش تابناک قم، طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فوتسال ایران، تمام دیدارهای هفته بیست و پنجم فصل جاری این بازی‌ها روز جمعه 21 دی‌ماه برگزار می‌شود و 14 تیم لیگ برتری در هفت بازی حساس و تعیین کننده برای ارتقاء جایگاه خود در جدول به میدان می‌روند.

تیم فوتسال سوهان محمد سیما از ساعت ۱۶ روز جمعه در سالن انقلاب کرج برابر تیم مقاومت البرز به میدان می‌رود، مسابقه‌ای مهم و احتمالا تماشایی که به واسطه توقف شاگردان حسین صبوری در بازی خانگی نیم‌فصل نخست مقابل این تیم البرزی، برای نماینده فوتسال قم کسب سه امتیاز آن اهمیت زیادی دارد.

این در حالی است که سوهان محمد سیما قم برای جبران شکست دو بر یک هفته قبل در بازی خانگی برابر حفاری اهواز به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد تا در صورت توقف احتمالی تیم فرش‌آراء مشهد مقابل تیم رده دومی مس سونگون و غفلت تیم حفاری اهواز، بار دیگر برای رسیدن به رتبه‌های سوم و چهارم امیدوار بماند.

بازی این هفته بین نمایندگان قم و البرز برای مقاومت نیز اهمیت زیادی دارد، زیرا این تیم در تلاش است تا جایگاه هشتم جدول رده‌بندی را برای رسیدن به مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از آن خود کند، ضمن اینکه البرزی‌ها به دنبال حفظ فاصله خود با تیم‌های تعقیب کننده نظیر آذرخش بندرعباس و مقاومت قرچک هستند.

بازی رفت دو تیم در سالن شهید حیدریان قم به تساوی انجامیده، در شرایطی که هم اکنون در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال ایران در حال حاضر تیم گیتی‌پسند اصفهان با 61 امتیاز، مس سونگون با 54 امتیاز، فرش‌آراء مشهد و حفاری اهواز هر کدام با 41 امتیاز، سوهان محمد سیما قم با 38 امتیاز و شهروند ساری و سن‌ایچ ساوه هر کدام با 35 امتیاز اول تا هفتم هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار