داور مطرح رشته ورزشي تنيس روي‌ميز استان قم مدرك داوري خود را در دوره سرداوري ملي زير نظر فدراسيون جهاني پينگ‌پنگ ارتقاء داد.
کد خبر: ۷۰۱۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵ 08 January 2019

به گزارش تابناک قم، تنیس روی‌میز یکی از 44 هیأت ورزشی فعال در استان قم است و از جمله رشته‌های موفق ورزشی قم به شمار می‌رود، رشته‌ای در مدیریت، داوری و مربیگری از چهره‌های شناخته شده و شاخصی برخوردار است و با سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه رشد بسیار خوبی در قم و کشور داشته است.

این رشته ورزشی که از امکانات و فضای ورزشی مطلوبی برخوردار است، در سال‌های اخیر به ریاست یکی از چهره‌های موفق دو دهه اخیر خود یعنی محمد عموئیان روند رو به رشدی را در پیش گرفته و موفقیت‌های متعددی را در سطح میادین داخلی و برون‌مرزی برای ورزش قم رقم زده است.

جدید‌ترین دستاورد تنیس روی‌میز قم در پایان نخستین دوره سرداوری ملی این رشته زیر نظر فدراسیون جهانی پینگ‌پنگ به دست آمد، موفقیتی که با قبولی محمد عموئیان رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم در این دوره رقم خورد و عموئیان یکی از 13 نفری بود که مفتخر به دریافت گواهینامه از فدراسیون جهانی شدند.

این در شرایطی است که دوره سرداوری ملی پینگ‌پنگ زیر نظر فدراسیون جهانی به مدت سه روز در آکادمی ‌ملی المپیک و پاراالمپیک برگزار شد و مدرس دوره و نماینده فدراسیون جهانی چان از کشور چین بود و عموئیان یکی از داوران موفق این دوره لقب گرفت.

دیگر خبر موفقیت‌آمیز از هیأت تنیس روی‌میز استان قم به مسابقات بین‌المللی جام صلح و دوستی اختصاص دارد، رقابت‌هایی که با حضور تیم‌های ملی نونهالان ایران، قطر و آذربایجان برگزار شد و دستاورد ارزشمند آن برای پینگ‌پنگ قم مقام سومی دختر آینده‌دار این رشته ملیکا اسحاقی بود و در حالی که رقابت‌ها ویژه دختران متولد سال‌های 2009 تا 2010 برگزار شد، ملیکا اسحاقی به مقام سوم دست یافت.

خبر دیگر از تنیس روی‌میز قم به معرفی برترین‌های مسابقات پینگ‌پنگ کارکنان دولت در قم اختصاص دارد، رقابت‌هایی که در پایان آن مهدی سلطانی و محمد مصباحی قهرمان و نایب‌قهرمان شدند، ضمن اینکه مقام سوم مشترک به مهدی خاتمی و عباس آخوندی اختصاص یافت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار