مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: رمپ و لوپ A پل 9 دی تکمیل شده و عملیات اجرایی به اتمام رسیده و منتظر بررسی فنی و تایید راهنمایی و رانندگی هستیم تا افتتاح صورت بگیرد.
کد خبر: ۷۰۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵ 08 January 2019

به گزارش تابناک قم، محمدتقی نادعلی با اشاره به آخرین وضعیت تکمیل رمپ‌ و لوپ‌های پل 9 دی اظهار کرد: سازمان توسعه و عمران قراردادی حدود 8 میلیارد تومانی برای تکمیل رمپ و لوپ A پل 9 دی داشته است.

وی با بیان اینکه این رمپ و لوپ مسیرهای دسترسی از میدان سپاه به سمت بلوار امام رضا، از بلوار امام رضا به سمت منطقه دو، از سمت منطقه دو به سمت بلوار امام‌ رضا و از سمت بلوار امام رضا به سمت میدان سپاه را تامین می‌کند، تصریح کرد: عمده عملیات‌های این پروژه شامل احداث شمع‌ها، سرشمع‌ها، ستون‌ها و احداث تابلیه پل‌ها بوده و کل حجم مصرفی بتن این پروژه 7 هزار متر مکعب و آرماتور مورد استفاده در پروژه 700 تن بوده و وزن کابل مصرفی در این پروژه نیز 41 تن بوده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با بیان اینکه کل سطح عرشه این بخش پروژه 7 هزار و 500 مترمربع است و گفت: وزن کابل مصرفی در این پروژه نیز 41 تن بوده است، گفت: رمپ و لوپ A پل 9 دی تکمیل شده و عملیات اجرایی به اتمام رسیده و منتظر بررسی فنی و تایید راهنمایی و رانندگی هستیم تا افتتاح صورت بگیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار