به همت انجمن حمایت از زندانیان قم صورت گرفت
رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان قم گفت: انجمن حمایت از زندانیان قم با استفاده از ظرفیت‌های موجود از جمله کمک‌های نقدی خیرین، موجبات آزادی ۵۰ نفر از محکومین را طی چهار ماه اخیر فراهم آورد.
کد خبر: ۷۰۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵ 08 January 2019

به گزارش تابناک قم، مهدی کاهه اظهار کرد: یکی از رسالت‌های خطیر انجمن حمایت از زندانیان، تلاش در مسیر فراهم کردن بستری برای بازگشت زندانیان به کانون خانواده و در نتیجه آن کاهش آسیب‌های اجتماعی پیش روی این خانواده‌ها است.

وی آزادی هر زندانی را گامی مهم به سوی حفظ و تحکیم خانواده دانست و تصریح کرد: در راستای منویات ریاست قوه قضائیه و اجرای سیاست کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و در راستای احیای حقوق عامه، انجمن حمایت از زندانیان قم با استفاده از ظرفیت‌های موجود از جمله کمک‌های نقدی خیرین، درامد‌های جاری انجمن و نیز تلاش‌های مجدانه مددکاران توانسته با پیگیری‌های مستمر و تشکیل جلسات مکرر صلح و سازش با شکایت و جلب رضایتمندی آنان، زمینه آزادی ۵۰ نفر از محکومین را طی چهار ماه اخیر در قم فراهم آورد.

دادستان عمومی و انقلاب قم ضمن تمجید از عملکرد مثبت انجمن، بر لزوم تداوم پیگیرانه انجمن در تمام زمینه‌های حمایتی تاکید کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار