از ۲۱ تا ۲۸ دی‌ماه؛
رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان قم گفت: نمایشگاه کتاب کودک در قم با حضور آیت الله سعیدی در ۲۰ دی‌ماه افتتاح و از ۲۱ تا ۲۸ دی در تالار مرکزی میزبان علاقمندان است.
کد خبر: ۷۰۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹ 07 January 2019

به گزارش تابناک قم، حمید خرمی ظهر دوشنبه در نشست خبری که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، از برپایی دومین نمایشگاه کتاب کودک در قم خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه به همت اتحادیه و تعاونی ناشران قم و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برپا می‌شود.

وی با اشاره به رویکردهای اصلی این اتحادیه در برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان تصریح کرد: زمانی که نمایشگاه‌های تخصصی برگزار می‌شود، مخاطبان و بازدیدکنندگان نیز تخصصی شده و بهتر می‌توانند از نمایشگاه بازدید کنند و برگزاری نمایشگاه کتاب کودک نیز یکی از این برنامه‌ها است.

رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان قم برنامه‌هایی که در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده است را برگزاری نشست‌های نقد و بررسی کتاب‌های کودک، نشست‌های قصه‌گویی و قصه‌خوانی و دیدار کودکان با نویسندگان حوزه کودک عنوان کرد.

وی به مکان و زمان برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان قم از ۲۱ تا ۲۸ دی‌ماه در تالار مرکزی قم برپا می‌شود.

خرمی به زمان افتتاح این نمایشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه پنج‌شنبه ۲۰ دی‌ماه ساعت ۱۵ با حضور آیت الله سعیدی افتتاح خواهد شد.

وی به زمان بازدید از این نمایشگاه اشاره و بیان کرد: این نمایشگاه در تاریخ‌های ذکر شده از ساعت ۹ تا ۱۳ و از ۱۵ تا ۱۸ پذیرای علاقمندان است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار