سرپرست هیئت بدمینتون استان قم با بیان اینکه تیم بدمینتون قم مدعی صعود به لیگ برتر کشور شده است، گفت: نتایج دور رفت لیگ دسته اول کار این تیم را تسهیل کرده است.
کد خبر: ۶۹۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ 06 January 2019

به گزارش تابناک قم، محمدحسن حسین زاده اظهار داشت: استان قم سال‌ها بوده که نتوانسته در لیگ برتر بدمینتون تیمی داشته باشد اما تلاش ما این است که امسال بتوانیم با بهره‌مندی از مهره‌های جوان و بومی، بدمینتون قم را لیگ برتری کنیم.

وی افزود: تیم بدمینتون قم در دور رفت لیگ دسته اول کشور در مرحله گروهی صدرنشین شد و پیش‌بینی ما موفقیت نماینده قم در دور برگشت و صعود به جمع 4 تیم برتر دسته اول است و درنهایت 2 تیم از جمع 4 تیم برتر جواز حضور در لیگ برتر 98 را به دست می‌آورند.

سرپرست هیئت بدمینتون استان قم گفت: تیم بدمینتون قم در دور رفت این پیکارها که به میزبانی قم برگزار شد توانست تیم‌های ذوب روی صبای زنجان، گاز فارس و اس پی پلاستیک شیراز را شکست دهد و یک‌بار دیگر در شیراز برابر این 3 تیم قرار می‌گیرند.

حسین زاده عنوان کرد: نماینده قم در حال حاضر صدرنشین گروه خود است و با کسب رتبه اول یا دوم گروه به مرحله پایانی صعود می‌کند و با توجه به این‌که تیمی متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه در اختیارداریم به صعود به لیگ برتر خوش‌بین هستیم.

وی با اشاره به حضور بدمینتون باز قمی در مسابقات رنکینگ بزرگسالان بانوان کشور اضافه کرد: شادی رحمتی آذر بدمینتون باز قمی که در این رقابت‌ها به میدان رفته بود با شکست برابر حریف خود از راه‌یابی به جدول اصلی مسابقات بازماند و کار خود را در جدول مسابقات دونفره دنبال می‌کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار