مدیر تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در لیگ برتر فوتسال ایران خواستار خویشتن‌داری هواداران قمی در دیدارهای خانگی این تیم در مواجهه با داوران و تیم‌های حریف شد.
کد خبر: ۶۹۹۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 05 January 2019

به گزارش تابناک قم، رسول قلی‌زاده اظهار داشت: بر اساس رأی کمیته انضباطی، تیم فوتسال سوهان محمد سیما به دلیل رفتار تماشاگران قمی در مسابقه برابر تیم مس سونگون به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه محکوم‌شده و پرداخت این جریمه در شرایطی که وضعیت مالی مناسبی نداریم باری بر دوش باشگاه است.

وی افزود: اهالی فوتسال به خوبی می‌دانند که برای پرداخت هزینه‌های تیم برای شرکت در مسابقات باقی‌مانده لیگ برتر فوتسال تا چه اندازه تحت‌فشار هستیم و در این وضعیت، پرداخت مبالغی به عنوان جریمه رفتار تماشاگران غیرقابل‌هضم است.

مدیر تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم گفت: ما از تماشاگران قمی می‌خواهیم که در بازی‌های خانگی در قم خویشتن‌داری بیشتری به خرج دهند، آن‌ها برای حمایت از نماینده فوتسال قم به سالن می‌آیند اما درخواست ما این بوده که تنها از تیم محبوبشان حمایت کنند.

قلی‌زاده تأکید کرد: بدون تردید هر رفتار از سوی تماشاگران ناشی از علاقه آن‌ها به پیروزی تیم سوهان محمد سیماست، اما امروز در این شرایط مالی نامناسب نیاز داریم که هواداران ما بیش از گذشته برای حمایت از تیم عقلانیت به خرج دهند تا دچار آسیب‌های مالی غیرضروری نشویم.

وی عنوان کرد: بازی‌های تیم سوهان محمد سیما در قم رایگان برگزار می‌شود و برای رفاه حال تماشاگران بلیتی به تماشاگران فروخته نمی‌شود، بنابراین از حضور تماشاگران درآمدی نداریم و این انتظار وجود دارد که حضور آن‌ها تنها برای حمایت ما باشد و نه فشار مالی روی تیمی که نتوانسته به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنانش عمل کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار