مسؤول روابط عمومی جشنواره عمار استان قم:
مسؤول روابط عمومی جشنواره عمار استان قم گفت: این جشنواره از چهارشنبه 12 دی ماه به مدت پنج روز در شهر قم برگزار می‌شود و شاهد اکران فیلم‌های بلند و انیمیشن‌ها در جشنواره هستیم.
کد خبر: ۶۹۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۱ 01 January 2019

به گزارش تابناک قم، محسن زارعی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به بخش‌های جانبی جشنواره مردمی عمار اظهار کرد: امسال هر ارگان یا سازمانی که بخواهد در بخش خاصی جشنواره برگزار کند و جایزه بدهد، امکان مشارکت در بخشی از جشنواره مردمی عمار را خواهد داشت، مصلی قدس با دو موضوع نماز جمعه قلب پوینده شهر و نماز جمعه و جوانان و مسجد جمکران با موضوع مهدویت در جشنواره عمار حضور دارند.

وی ادامه داد: هر سال جشنواره عمار که در تهران برگزار می‌شود، با فاصله چند روز اکران آثار این جشنواره در مناطق مختلف کشور از جمله شهر قم صورت می‌گیرد، امسال 600 اکران کننده در شهر قم برای اکران آثار جشنواره عمار با این جشنواره همکاری می‌کنند.

مسؤول روابط عمومی جشنواره عمار استان قم افزود: محوریت اکران آثار جشنواره فیلم عمار با مصلای قدس است، اما مساجد، پایگاه‌های بسیج و مراکز فرهنگی بسیاری در شهر برای اکران آثار جشنواره اعلام آمادگی کردند. جشنواره مردمی عمار از چهارشنبه 12 دی ماه به مدت پنج روز در شهر قم برگزار می‌شود و شاهد اکران فیلم‌های بلند و انیمیشن‌ها در این جشنواره هستیم.

زارعی با اشاره به برنامه جشنواره فیلم عمار در استان قم اظهار کرد: انیمیشن در مسیر باران، مستند هاشمی زنده است، فیلم شورش در شهر، فیلم زخم تازه و فیلم سرو زیر آب برنامه پنج شب جشنواره فیلم عمار در مصلای قدس است. برنامه‌های این جشنواره هر شب از ساعت 18:30 شروع می‌شود و در حاشیه اکران آثار تقدیر از خانواده‌های شهدا صورت می‌گیرد و برنامه تا ساعت 21:30 ادامه پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: جشنواره فیلم عمار به دغدغه‌های اصلی جامعه می‌پردازد، شهر قم یکی از شهرهایی است که به دلیل وجود حرم حضرت معصومه(س) و حوزه‌های علمیه شاهد رشد زیاد در آثار ارسالی هنرمندان این شهر به جشنواره عمار بودیم.

مسؤول روابط عمومی جشنواره عمار استان قم افزود: امسال در نهمین دوره جشنواره فیلم عمار دو هزار و 132 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که بیشتر این آثار در قالب مستند بود و در سال جاری 812 مستند، 350 اثر داستانی، 146 اثر برنامه تلویزیونی، 164 پویانمایی، 200 نماهنگ و 250 فیلم نامه به دبیرخانه جشنواره عمار رسید.

زارعی با اشاره به مشارکت هنرمندان قمی در جشنواره فیلم عمار خاطرنشان کرد: 33 کارگردان قمی 143 اثر به این جشنواره ارسال کردند و شهر قم رتبه دوم را در مشارکت در جشنواره فیلم عمار دارد، 35 اثر هنرمندان قمی در این جشنواره با محوریت شهر قم از جمله خاویار تولید شده در این شهر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار