کمترین سهم بودجه کشور به قم اختصاص پیدا کرد
بر اساس جداول بودجه ۱۷۰۳ هزار میلیارد تومانی سال ۹۸ که چهارم دی از سوی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی ارائه شده، استان قم کمترین سهم را داشته و در انتهای جدول بودجه کشور قرار دارد!. طرح‌های کلانی در توسعه استان قم در نظرگرفته شده است که با اینگونه اختصاص بودجه، تحقق آنها دور از ذهن است.
کد خبر: ۶۹۶۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۶ 30 December 2018

به گزارش تابناک قم، به دنبال انتشار لایحه بودجه کشور در سال 98 که 4 دیماه از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه شد، ارقام خرد و کلان بودجه‌های استانی منتشر شد.

قم در جدول بودجه کشور آخر شد

بر اساس جداول بودجه ۱۷۰۳ هزار میلیارد تومانی سال ۹۸ که چهارم دی از سوی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی ارائه شده، استان قم کمترین سهم را داشته و در انتهای جدول بودجه کشور قرار دارد!

در این جدول بودجه استان خوزستان با دو هزارو ششصد میلیارد تومان رتبه نخست و استان قم با ۳۸۲ میلیارد تومان رتبه آخر را در میان ۳۱ استان دارد.

جدول شماره ۱۰ بودجه، که تصویر کلان بودجه‌های استانی را نشان می‌دهد بودجه هزینه‌ای قم ۲۲۴ میلیارد تومان و بودجه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای (عمرانی) ۱۵۸ میلیارد تومان است.

این در حالی است که طرح‌های کلانی در توسعه استان قم در نظرگرفته شده است که با اینگونه اختصاص بودجه، تحقق آنها دور از ذهن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار