سرپرست پلیس راهور قم با بیان کاهش ۴ درصدی تصادفات منجر به جرح گفت: تصادفات منجر به فوت در استان قم در هشت ماه نخست امسال ۵ درصد کاهش پیداکرده است.
کد خبر: ۶۹۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۴ 19 December 2018

به گزارش تابناک قم، حسن میر قیصری در جلسه شورای ترافیک که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: باید حضور نیروهای امدادرسان در سطح محورهای روستایی استان افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به آمار کاهشی سوانح منجر به فوت استان در هشت ماه امسال افزود: در هشت ماه امسال 5 درصد آمار تصادفات منجر به فوت در شهر قم کاهش پیداکرده که امید می‌رود تا پایان سال ادامه داشته باشد.

سرپرست پلیس راهور نیروی انتظامی استان قم وجود نقاط حادثه‌خیز فراوان را از عوامل مهم بالا بودن آمار سوانح راهنمایی و رانندگی دانست و گفت: با همکاری بین شهرداری و پلیس راهور و رفع نقاط حادثه‌خیز بخشی از سوانح راهنمایی و رانندگی در شهر قم کنترل‌شده است.

میر قیصری بلوار آیت‌الله بروجردی را یکی از مهم‌ترین نقاط حادثه‌خیز با ضریب خطر بسیار بالا قلمداد کرد و افزود: بلوار آیت‌الله بروجردی که نقش مؤثری در باز شدن گره‌های ترافیکی شهر دارد یکی از محورهایی بوده که به‌شدت حادثه‌خیز بوده و 4 نفر در چند هفته گذشته براثر سوانح راهنمایی و رانندگی در آن فوت کرده‌اند.

وی با اشاره به فرسودگی ایستگاه‌های راهنمایی و رانندگی قم عنوان کرد: متأسفانه ایستگاه‌های راهنمایی و رانندگی موجود در شهر قم قبل از انقلاب احداث‌شده و هرگز ساماندهی مجددی بر روی آن‌ها صورت نگرفته است.

سرپرست پلیس راهور نیروی انتظامی استان قم با بیان آمار کاهشی تصادفات منجر به جرح استان در هشت ماه ابتدایی امسال ابراز کرد: در تصادفات منجر به جرح در 8 ماه نخست امسال 4 درصد کاهش اتفاق افتاده است.

میر قیصری با اشاره به نواقص و کمبودهای معابر و محورهای درون‌شهری قم اضافه کرد: در مناسبت‌های ملی و مذهبی توان ترافیکی شهر قم به‌شدت ضعیف بوده و نمی‌تواند پاسخگوی تردد پرتراکم خودروها و عابران پیاده باشد.

وی ادامه داد: برای بهبود وضع ترافیک و سوانح راهنمایی و رانندگی باید مسئله هوشمند سازی و دوربین‌های نظارتی در سطح شهر بیشتر از تعداد موجود باشد، افزایش دوبین‌های نظارتی در کشورهای دنیا همواره نتایج مثبت داشته و این دوربین‌ها توانسته‌اند نقش پلیس نظارتی را به‌درستی ایفا کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار