سرپرست استانداری قم:
سرپرست استانداری قم بر اصلاح نقاط حادثه خیز در قم تأکید کرد و افزود: در این استان بیش از ۶۰ نقطه حادثه خیز وجود داشت که ۳۰ نقطه آن مرتفع شده است.
کد خبر: ۶۹۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹ 19 December 2018

به گزارش تابناک قم، محمدرضا هاشمی در جلسه شورای ترافیک استان قم که در استانداری قم برگزار شد، بیان کرد: اینکه در حرم اهل بیت(ع) توفیق خدمت‌گذاری به مردم را داریم بهترین دوران مسئولیتی ماست.

وی با بیان اینکه به دلیل حساسیت بالای استان قم روان سازی ترافیک و رفع موانع از نقاط حادثه خیز اهمیت بسیاری دارد، افزود: استان قم مسیر مواصلاتی ۱۷ استان کشور است، همچنین شهری زیارتی است و ۲۴ میلیون مسافر به قم سفر می‌کنند و سالانه ۱۶۵ میلیون خودرو وارد قم می‌شوند بنابراین توجه به مسائل ترافیکی در این شهر اهمیت بسیاری دارد.

سرپرست استانداری قم با تأکید بر ضرورت روان سازی ترافیک در این استان افزود: بررسی تصادفات موتورسیکلت سواران در مجمع سلامت مطرح شد زیرا سالانه در اثر تصادفات موتورسیکلت‌ها خسارات زیادی وارد می‌شود که باید کاهش آن در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: عدم روشنایی، عدم پایش منطقه‌ای، بی‌توجهی به حفاری‌ها و غیره از جمله مواردی است که می‌تواند منجر به تصادف موتورسیکلت‌ها شود که رفع آن‌ها باید مورد توجه باشد.

هاشمی بر اصلاح نقاط حادثه خیز در قم تأکید کرد و افزود: در استان قم بیش از ۶۰ نقطه حادثه خیز وجود داشته است که ۳۰ نقطه آن مرتفع شده است.

وی بیان کرد: روز گذشته جلسه‌ شورای عالی شهرسازی برگزار شد و در این جلسه کلیات طرح جامع قم به تصویب رسید، همچنین در این جلسه در خصوص طرح حرم تا جمکران نیز چند گام جلوتر رفتیم زیرا ۷۰۰ متر بافت فرسوده داریم که کمیته قرار شد بازدید میدانی انجام دهد تا تصمیم لازم را در مورد آن اتخاذ کند.

سرپرست استانداری قم گفت: با توجه به اینکه استان قم مسیر عبور ۱۷ استان کشور است باید راه‌های این استان استانداردهای لازم را دارا باشد.

وی ابراز کرد: متأسفانه گاردریل‌ها در جاده‌های استان قم بسیار مشکل دارند که باید رنگ آمیزی و شستشو شوند، همچنین تابلوها در برخی از جاده‌ها مدت زمان زیادی است که شستشو نشده‌اند در حالی که باید به خوبی شسته شوند تا در شب انعکاس نور لازم را داشته باشند.

هاشمی همچنین گفت: کمربندی قم به سمت اراک وضعیت نامناسبی پیدا کرده که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: همه مسئولان باید با یکدیگر در اجرای طرح محدودیت ورود تاکسی در خیابان آذر هماهنگ شوند تا بتوان تصمیم‌گیری خوبی را انجام داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار