مشکلات اقتصادی و مالی سبب شده تا تمرینات تیم سوهان محمد سیما امروز لغو شده و بازی این هفته این تیم با ارژن شیراز نیز در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.
کد خبر: ۶۹۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴ 19 December 2018

به گزارش تابناک قم، سوهان محمد سیما نماینده قم در لیگ برتر فوتسال کشور این روزها با مشکلات شدید اقتصادی روبه‌رو است، این تیم بعد از دو پیروزی متوالی در هفته‌های هجدهم و نوزدهم لیگ برتر، هفته گذشته در خانه و در یک بازی بسیار پربرخورد و پرحاشیه 6 بر 5 مغلوب تیم مس سونگون شده و از همان روز زخم‌های کهنه این تیم لیگ برتری سر وا‌کرد.

وخامت اوضاع تیم محمد سیما به حدی بوده که تمرینات این تیم امروز عملاً لغو شده و بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات اقتصادی در تمرینات حضور پیدا نکرده‌اند، این در حالی بوده که این تیم روز جمعه باید در شیراز به مصاف تیم ارژن برود.

رئیس هیئت‌مدیره تیم سوهان محمد سیما در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به‌احتمال عدم حضور این تیم در بازی روز جمعه در برابر ارژن شیراز اظهار داشت: برای سفر این تیم به شهر شیراز بلیت قطار تهیه‌شده اما مشکلات اقتصادی این تیم شدید بوده و باید مسئولان استانی توجهات بیشتری به این تیم لیگ برتری داشته باشند.

رسول قلی زاده با تأکید بر لغو تمرینات امروز تیم سوهان محمد سیما بیان کرد: بازیکنان سوهان محمد سیما به دلیل مشکلات اقتصادی و عدم دریافت مطالبات خود امروز در سر تمرینات حاضر نشده و تمرینات سوهان محمد سیما امروز عملاً لغو شد.

وی ادامه داد: سوهان محمد سیما با مشکلات اساسی مالی دست‌وپنجه نرم می‌کند و احتمال لغو بازی هفته آینده این تیم که در ورزشگاه حیدریان برگزار می‌شود نیز وجود دارد.

در شرایط رکود و بی‌فروغ ورزش‌های گروهی در استان به نظر می‌رسد مسئولان قم باید توجه بیشتری نسبت به رشته پرطرفدار فوتسال از خود نشان دهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار