معاون استاندار قم گفت: با گران‌فروشی به‌ویژه در افزایش قیمت گوشت گرم مرغ برخورد می‌شود.
کد خبر: ۶۹۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸ 18 December 2018

به گزارش تابناک قم، مهرداد غضنفری در کارگروه تنظیم بازار که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: باید با مسئله گران‌فروشی به‌ویژه در افزایش قیمت گوشت مرغ برخورد شود.

وی با تأکید بر اهمیت وجود نظارت و بازرسی‌های بازدارنده افزود: نباید اجازه داد که مسئله بازرسی لوث شده و خروجی به بار نیاورد، تأکید بر نظارت به لحاظ آثار روانی که در افکار عمومی دارد بسیار مهم بوده چراکه مردم را نسبت به وجود قانون و حرکت برمدار قانون امیدوار می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم با اشاره به مسئله لبنیات گفت: اگر ستاد تنظیم بازار درزمینهٔ قیمت لبنیات از ابتدا به قیمت‌گذاری وزارت خانه عمل می‌کرد این قبیل مشکلات کنونی ایجاد نمی‌شد.

غضنفری تعدیل قیمت را رمز موفقیت بازرسی‌ها دانست و ادامه داد: نظارت‌ها درصورتی‌که به تعدیل قیمت و نتیجه‌های امیدبخش نشود فایده‌ای نداشته و ارزش آن در بین جامعه نیز از بین می‌رود.

وی با ابراز رضایت از کنترل نسبی بازار و ثبات قیمت‌ها در استان بیان کرد: نرخ تورم استان قم از کشور پایین‌تر بوده که نشان‌دهنده بخشی از رویه‌های نظارتی در بین دستگاه‌های استانی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم با اشاره به جمع‌بندی مسئولان استان در تنظیم قیمت شن و ماسه خاطرنشان کرد: پرونده شن و ماسه در استان بسته‌شده و باید به اجرای درست تصمیم‌گیری‌های انجام‌شده دقت نظرهای لازم صورت بگیرد.

غضنفری با اشاره به وضعیت استان در روزهای منتهی به شب یلدا عنوان کرد: در حال حاضر به دلیل ذخیره 2 هزار تن سیب مشکلی در این باره وجود ندارد، برای جلوگیری از افزایش قیمت گوشت قرمز باید در برابر صادرات مرغ صنعتی اقدامات جدی صورت بگیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار