کد خبر: ۶۹۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳ 18 December 2018

سال ها خود را آماده مرگ کرده و غزل خداحافظی از دنیا را خوانده بود، اما همواره سد بزرگی در برابر او وجود داشت و اجازه نمی داد به خواسته خود دست یابد.

روز تولدش در سال های متوالی می آمد و می گذشت، ولی هر سال از رسیدن به هدف اصلی خود دور می ماند. مانده بود چه کند که بتواند بار خود را در این دنیا بسته و به سمت آن دنیا عزیمت کند.

این خبر به مسئولان دلسوز استان رسید و آنان برای این که مشکل این شهروند را حل کنند جلسات فشرده ‌ای برگزار کرده تا به نتیجه ای برسند.

این شهروند امروز که از خواب بیدار شد پس از باز کردن تلگرام (از اتاق فرمان خبر می‌ رسد که اسم تلگرام نباید در گزارش ها بیاید، بنابراین به جای تلگرام از سروش نام برده و از خوانندگان محترم تقاضا می شود از سروش به جای تلگرام استفاده کنند) بله؛ با باز کردن سروش، خبری را مشاهده کرد که به آرزوی دیرینه اش جامه عمل پوشانده و می‌ تواند با خیال راحت سر خود را گذاشته و بار سفر را ببندد.

متن خبر این بود «اختصاص قبر رایگان به قمی ها»

او پول چندانی نداشت که پس از مرگ بتواند قبری برای خود برگزیند و مابقی عمر پس از مرگ را در آن به عنوان چهاردیواری اختصاصی بگذارند، اما با تدبیر مسئولان دیگر هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و می تواند از امتیاز ویژه قبر رایگان بهره گیرد و سر خود را به راحتی گذاشته و به آن دنیا کوچ کند.

فقط می ماند هزینه خدمات تدفین که آن هم مشکلی نیست، چرا که مسئولانی داریم که دغدغه مردم را دارند و نمی گذارند پیکری بر روی خاک باقی بماند.

اما سئوالی که هم اکنون ذهن مرا مشغول کرده و برای گرفتن تصمیمی مهم، دو دل کرده اینست که آیا این تصمیم قطعی و همیشگی است یا اینکه مقطعی بوده و برای مدت کوتاهی انجام می شود؟

اگر بخواهیم در آینده بمیریم می توانیم از امتیاز قبر رایگان بهره گیریم یا نه؟

امید است تا مسئولان در این باره شفاف سازی کنند تا بدانیم الان بمیریم تا قبر رایگان بگیریم یا فرصتی هست که مدتی زیسته و در آینده با خیال راحت عزم سفر از این دنیا ببندیم؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار