مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در قم از اعزام ۵۰ زوج محروم و بی‌بضاعت و زیارت اولی قمی به مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۶۹۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ 18 December 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌ سید محمدباقر تکیه‌ای با اشاره به اعزام نخستین کاروان زوج‌های محروم و زیارت اولی قمی به مشهدالرضا(ع) اظهار داشت: آستان قدس رضوی در راستای حمایت‌های مادی و معنوی و خانوادگی از زوج‌های جوان، برنامه کاملی را برای پسران و دختران تازه ازدواج‌کرده تدارک دیده که در سایه لطف و عنایت امام رضا(ع) یک زندگی سعادتمند و پایداری را برای خودشان تدارک ببینند.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف طرح «زندگی به سبک رضوی» گفت: مهم‌ترین شاخصه این طرح این بوده که این زوج‌های جوان نخستین سفر زندگی‌شان و ماه‌عسل خود را با توسل و زیارت حضرت رضا(ع) شروع می‌کنند.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در قم مراحل و روند انتخاب و شناسایی زوج‌ها برای اعزام به این سفر زیارتی را مورداشاره قرار داد و ابراز کرد: رابطینی که در مناطق مختلف داریم اقدام به شناسایی زوج‌هایی که شرایط لازم را دارند کرده، سپس زوج‌های شناسایی شده در قالب کاروان‌ها، با تدارک دیدن برنامه‌های فرهنگی از سوی مسئولان مربوطه در مشهد مقدس به میزبانی آستان قدس رضوی به این سفر اعزام می‌شوند.

تکیه‌ای افزود: از برکات این سفر زیارتی این بوده که زوج‌های جوان اعزام‌شده به مشهد مقدس در طول این سه روز مهمان سفره کرامت حضرت امام رضا(ع) هستند.

وی با اشاره به اعزام نخستین کاروان از این زوج‌ها ابراز کرد: برنامه‌ریزی به این صورت بوده که در گام نخست 200 زوج به این سفر زیارتی اعزام شوند، امروز هم 50 زوج یعنی 100 نفر به این سفر زیارتی با اتوبوس اعزام شدند.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در قم با بیان اینکه تمامی فرایند شناسایی، اعزام زوج‌های جوان به مشهد مقدس و آموزش‌های آن‌ها از سوی خادم یاران رضوی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: همه این کارها به‌صورت داوطلبانه انجام‌شده و همه‌کسانی که قصد کمک به این کار هستند می‌توانند به دفتر نمایندگی آُستان قدس رضوی در قم مراجعه کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار