رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم مطرح کرد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: وظیفه این سازمان در زمینه پروژه فرودگاه قم تدارک زمین و امکانات زیربنایی و تسهیلات برای معارضین پروژه بود و در مجتمعی که در اراضی طغرود است، واحدهایی برای انتقال معارضین تدارک دیدیم.
کد خبر: ۶۹۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ 18 December 2018

به گزارش تابناک قم، محمدرضا طلایی با اشاره به مشکلات پروژه فرودگاه قم اظهار کرد: واگذاری زمین برای هر پروژه عمرانی معارضینی دارد، چون هر واحدی که بخواهد ایجاد شود، حریمی دارد و باید رضایت معارضین در آن حریم‌ها اخذ شود، در حریم مجموعه فرودگاه قم هم به دلیل وسعت زیاد، واحدهای مرغداری، دامداری و کارگاه شن و ماسه وجود دارد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات در روند احداث پروژه فرودگاه قم معارضین است، نظر مدیریت استان بر تکمیل این پروژه است و در این راستا برای حل مشکل معارضین فرودگاه کمک کردیم تا رضایت آن‌ها کسب شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم افزود: وظیفه این سازمان در زمینه پروژه فرودگاه قم تدارک زمین و امکانات زیربنایی و تسهیلات برای معارضین پروژه بود، در مجتمعی که در اراضی طغرود است، واحدهایی برای انتقال معارضین تدارک دیدیم تا به عنوان مثال مرغداران حریم فرودگاه بتوانند با انتقال به این مجتمع کار خودشان را ادامه بدهند.

طلایی کسب رضایت معارضین پروژه فرودگاه قم را ضروری دانست و تصریح کرد: سرمایه گذاری که به دنبال بهره برداری از این پروژه است باید حق و حقوق مرغداری یا دامداری در حریم پروژه فرودگاه قم را بدهد تا آن‌ها به فعالیت خودشان در یک مکان دیگر ادامه بدهند.

وی خاطرنشان کرد: چاهی از اعتبارات استانی در مجتمع طغرود خریداری کردیم که بحث تجهیز این چاه در دست اقدام است. اراضی مجتمع طغرود برای انتقال معارضین حریم فرودگاه قم به این مجتمع آماده است، البته تصمیم انتقال با خود مرغداران است و اجباری به آن‌ها نیست، بستر برای انتقال مرغداران حریم فرودگاه قم آماده بوده و یک مورد زمین معوض به یکی از این مرغداران واگذار شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار