سارقان را شناسایی کنید
رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری باند سارقان داخل خودرو در استان خبر داد و از مالباختگانی که مورد سرقت این باند قرار گرفتند خواست تا تصویر سارقان که به دستور مقام قضائی مبنی بر درج بدون پوشش چهره متهمان بوده را شناسایی و در اسرع وقت به پلیس آگاهی استان اطلاع دهند.
کد خبر: ۶۹۲۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۵ 18 December 2018

به گزارش تابناک قم، احمد کرمی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت‌های متعدد از محتویات داخل خودرو، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

دستگیری باند سارقان داخل خودرو

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه پی بردند سارقان که به صورت باندی عمل می‌کردند به وسیله یک دستگاه خودروی پژو پارس با حضور در نزدیکی بانک‌های سطح شهر از غفلت شهروندان استفاده و اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو می‌کردند.

کرمی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام یکسری تحقیقات پلیسی خودروی موصوف را شناسایی و توقیف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: ماموران ضمن دستگیری هر 3 نفر عضو این باند که اهل یکی از استان‌های همجوار بودند را دستگیر کرده و در بازرسی از خودرو و صندوق عقب آن مبالغی وجه نقد مسروقه در حدود 300 میلیون ریال، مقداری طلاجات، سکه‌های پارسیان و آلات و ادوات ارتکاب سرقت را کشف کردند.

وی بیان کرد: در بازجویی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی استان، متهمان نهایتاً به 29 فقره سرقت در این رابطه اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان بیان کرد: در نهایت سارقان به انضمام پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی استان معرفی و پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

کرمی در پایان از مالباختگانی که مورد سرقت این باند قرار گرفتند خواست تا تصویر سارقان را که به دستور مقام قضائی شعبه 15 دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب قم مبنی بر درج بدون پوشش چهره متهمان بوده را شناسایی و در اسرع وقت به پلیس آگاهی استان اطلاع دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار