سرپرست استانداري قم خبر داد
سرپرست استانداری قم از تشكيل كميته ويژه‌اي به منظور بررسي راهكارهاي عملي كيفيت بخشي به نان در قم با محوريت فرمانداري و با حضور دستگاه‌هاي مسؤول ظرف دو هفته آينده خبر داد.
کد خبر: ۶۹۱۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱ 15 December 2018

به گزارش تابناک قم، سید محمد رضا‌هاشمی در بازدید از بخش‌های مختلف کارخانجات تولید آرد استان، از نزدیک در جریان فعالیت این واحدها قرار گرفت.

وی از گندم و آرد به عنوان دو کالای اساسی و محصول استراتژیک یاد کرد و گفت: تأمین و ذخیره سازی این محصولات از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی در ادامه موضوع مهم کیفیت نان و عوامل مؤثر بر آن را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: کیفیت نان فرایندی است که باید از مزرعه تا سفره مد نظر باشد.

سرپرست استانداری قم با تأکید بر لزوم تلاش دستگاه‌های مسؤول در حوزه تولید آرد و نان، این مهم را از شاخص‌های ارزیابی مدیران مرتبط برشمرد و گفت: در شرایط فعلی اقتصادی باید رضایت مردم در مورد کالاهای اساسی و مورد نیاز از جمله نان جلب بشود.

وی آموزش نانوایان را عاملی مهم و تأثیرگذار بر مطلوبیت نان دانست و افزود: از سوی اتحادیه و سازمان صنعت، معدن و تجارت باید دوره‌های آموزشی و مهارت افزایی برای نانوایان و شاغلین در نانوایی‌های استان برنامه ریزی و اجرا شود.

هاشمی همچنین از تشکیل کمیته ویژه‌ای به منظور بررسی راهکارهای عملی کیفیت بخشی به نان در قم خبر داد و گفت: این کمیته با محوریت فرمانداری و با حضور دستگاه‌های مسؤول ظرف دو هفته آینده تشکیل خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار