فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری ۸ نفر سارق و ۳۰ معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد مخدر در نتیجه اجرای طرح قدر ۲ در قم خبر داد.
کد خبر: ۶۸۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۹ 11 December 2018

به گزارش تابناک قم، سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور و استقرار نظم و امنیت در نقاط آسیب‌پذیر قم و مقابله با تبهکاران، مزاحمین نوامیس و اراذل‌واوباش، برخورد با سارقان، جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر، طرح قدر 2 در حوزه استحفاظی تعدادی از کلانتری و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی شهرستان قم برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم هدف از برگزاری طرح مذکور را کاهش جرائم و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری دانست و بر استمرار آن تأکید کرد.

جعفریان در ادامه دیگر نتایج این طرح را شامل دستگیری 3 نفر اراذل‌واوباش، کشف 3 فقره انواع اموال مسروقه و یک دستگاه موتورسیکلت، توقیف 10دستگاه خودرو و 15 دستگاه موتورسیکلت، مقادیری مواد مخدر و آلات استعمال مواد افیونی و 30 نفر معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد مخدر برشمرد.

‌دستگیری سارق خودرو و دوچرخه در قم

رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری سارق خودرو و دوچرخه در استان خبر داد.

سرهنگ احمد کرمی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه پی بردند سارق با حضور در یکی از استخرهای استان از غفلت یکی از شهروندان استفاده و با برداشتن سوئیچ آن از داخل کمدهای رختکن اقدام به سرقت خودرو و دو گوشی تلفن همراه داخل داشبورت کرده است.

کرمی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام یکسری تحقیقات پلیسی پاتوق متهم را شناسایی و دستگیر و خودروی موصوف نیز کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: مأموران در ادامه با مراجعه به سوابق متعدد سارق پی بردند وی در امر سرقت دوچرخه به همراه فاکتور خام خرید دوچرخه با مهر جعلی فعالیت داشته است.

وی بیان کرد: در بازجویی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی استان، متهم به سرقت خودروی با سوءاستفاده از غفلت مالباخته از رها نمودن سوئیچ خودرو حین تعویض لباس و وسایل خود در داخل استخر، سرقت یک دستگاه خودرو پراید مدل‌پایین و 6 دستگاه دوچرخه از جلوی مدارس و فروش آن‌ها با فاکتور جعلی از قبل تهیه‌شده به منظور تأمین مخارج زندگی و هزینه‌های مواد مخدر اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان عنوان کرد: در نهایت سارق به انضمام پرونده تشکیل‌شده به مرجع قضائی استان معرفی و پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار