رئیس هیات گلف قم با اشاره به صعود تیم گلف این استان به سوپر لیگ باشگاه های کشور بعد از 16 سال گفت: با توجه به نبود زمین مناسب احتمال محروم شدن قم از میزبانی این رقابت ها وجود داشت که با قول های مسئولان استان، برخی از نگرانی ها کاسته شد.
کد خبر: ۶۸۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۰ 11 December 2018

به گزارش تابناک قم، رضا دلاوری افزود: موضوع اختصاص زمین به هیات گلف هفته گذشته در جلسه مشترک مسئولان قم و رئیس فدراسیون گلف مطرح که از سوی مسئولان استان و اداره کل ورزش و جوانان قول واگذاری 8 تا 10 هکتار از زمین بوستان ثامن داده شد.

وی با بیان اینکه این موضوع از طریق اداره کل ورزش و جوانان و هماهنگی با اداره کل منابع طبیعی استان در حال پیگیری است ادامه داد: تحقق این وعده می تواند نقش مهمی در توسعه این ورزش در استان داشته باشد.

وی، نبود زمین استاندارد را مانع اصلی توسعه این ورزش در استان دانست و اظهار داشت: قم در رشته گلف جزو پنج استان برتر کشور است که امسال نیز پس از 16 سال موفق به ورود به مسابقات لیگ برتر شد.

دلاوری اضافه کرد: نبود زمین استاندارد در این استان باعث شده تا گلف بازان قم برای انجام تمرینات به مجموعه ورزشی انقلاب تهران مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه برخی ورزشکاران این استان برای تمرین به صورت موقتی در زمینی خاکی در یکی از مناطق قم تمرین می کنند افزود: در صورت تخصیص زمین وعده داده شده، قم امکان برگزاری میزبانی مسابقات کشوری را دارد و با توجه به ظرفیت های این استان می توان انتظار داشت که به سرعت شاخصه های همگانی و قهرمانی این رشته در قم ارتقا یابد.

تیم گلف قم در لیگ دسته یک با تیم های گلف خرمشهر، لرستان، تهران، آبادان، اردبیل، چهار محال و بختیاری و مرکزی همگروه بود و موفق شد با کسب عنوان نائب قهرمانی در مردادماه امسال، جواز حضور در لیگ برتر را بدست بیاورد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار