دبیر هیئت فوتبال استان قم از حضور ۲ بانوی فوتبالیست قمی در لیگ برتر فوتبال زنان کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۸۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۷ 11 December 2018

به گزارش تابناک قم، علی احمدی اظهار داشت: فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور آغاز شده است و گرچه استان قم در این مسابقات تیمی ندارد اما ۲ بازیکن از استان قم در ترکیب تیم‌های لیگ برتری حضور دارند.

وی افزود: شهناز جعفری زاده باسابقه‌ترین بازیکن فوتبال بانوان قم در لیگ برتر کشور است که امسال نیز در این رقابت‌ها حضور دارند و در پست مدافع راست برای تیم شهرداری بم، قهرمان دوره گذشته و پرافتخارترین تیم فوتبال بانوان در ایران به میدان می‌رود.

دبیر هیئت فوتبال استان قم گفت: جعفری زاده در دیدار هفته اول تیمش برابر پارس جنوبی بوشهر در ترکیب شهرداری بم به میدان رفت و یکی از ارکان قهرمانی تیمش در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال بانوان بود.

احمدی بیان داشت: مریم رهیده دیگر بازیکن فوتبال قم است که در پست هافبک راست برای تیم سپاهان اصفهان در لیگ فوتبال زنان حضور دارد و او در دیدار نخست تیمش برابر آذرخش تهران یکی از گل‌های سپاهان را به ثمر رساند.

وی عنوان کرد: هم مریم رهیده و هم شهناز جعفری زاده، این افتخار را داشته‌اند تا جام قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان را بالای سر ببرند و امیدواریم در آینده شرایط برای پرورش بازیکنان دیگری از فوتبال بانوان قم برای حضور در چنین سطحی فراهم شود.

دبیر هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: فوتبال قم توانایی حضور در لیگ فوتبال بانوان را ندارد زیرا زیر ساخت‌های لازم برای تیمداری در فوتبال بانوان در قم مهیا نیست و نه امکانات و شرایط لازم برای این منظور وجود دارد و نه قم از نظر داشته‌های انسانی، ظرفیت تشکیل تیمی در لیگ را دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار