با پیروزی در حاشیه خلیج فارس رقم خورد؛
تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم با پیروزی در حاشیه خلیج فارس برابر آذرخش بندر عباس در لیگ برتر فوتسال به ساحل آرامش رسیده است.
کد خبر: ۶۸۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۰ 11 December 2018

به گزارش تابناک قم، پس از چند هفته ناکامی به نظر می‌رسد وضعیت نماینده قم در لیگ برتر فوتسال تغییر کرده و ثبات روانی و آرامش بر تیم سوهان محمد سیمای قم حاکم شده است و این، بهترین خبر در آستانه یک بازی بزرگ است.

شکست‌های پیاپی تیم سوهان محمد سیما، این تیم را وارد شرایطی بحرانی کرده بود اما آن‌ها اکنون از ۲ بازی اخیر خود صاحب ۶ امتیاز شده‌اند و توانسته‌اند بار دیگر به جمع ۵ تیم بالای جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال بازگردند.

پیروزی ۲ بر یک تیم سوهان محمد سیما در مسابقه یکشنبه شب در بندر عباس برابر آذرخش هرمزگان، یک پیروزی روحیه بخش برای تیم تحت هدایت حسین صبوری بود و فاصله ۴ امتیازی این تیم با فرش آرای رده سومی را حفظ کرد.

علاوه بر این، کسب ۲ برد متوالی که یکی از آن‌ها برابر تیم رده سوم جدول در قم بوده است روحیه‌ای دوچندان به تیم سوهان محمد سیما می‌بخشد تا نماینده قم با انگیزه و انرژی آماده بازی بزرگ هفته بیستم شود.

سوهان محمد سیما در هفته بیستم لیگ برتر در قم میزبان تیم مس سونگون، تیم رده دوم جدول و نزدیک‌ترین تعقیب کننده گیتی پسند در صدر جدول خواهد بود و پیروزی نماینده قم علاوه بر آرزوی قلبی این تیم و هواداران قمی، خواسته تیم صدرنشین گیتی پسند اصفهان نیز هست.

عملکرد فنی قابل قبول سوهان محمد سیما از بازی با فرش آرا تا پایان دیدار برابر آذرخش نشان می‌دهد اهمیت برانگیختگی روانی در سوهان محمد سیما تا چه اندازه است و اکنون نماینده فوتسال قم پس از بازگشت به روزهای شیرین می‌خواهد با کسب سومین برد متوالی رویای سوم شدن خود در لیگ فوتسال را با قوت بیشتری دنبال کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار