رئیس پارک علوم و فناوری استان قم خبر داد
رئیس پارک علوم و فناوری استان قم گفت: نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان از 26 تا 28 آذرماه برگزار می‌شود و زمان بازدید از نمایشگاه از ساعت 9 الی 17 است.
کد خبر: ۶۸۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۷ 11 December 2018

به گزارش تابناک قم، سید حسین اخوان در جلسه شورای سیاست گذاری هفته پژوهش استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان قم اظهار کرد: برگزاری از نمایشگاه از جمله برنامه‌های مهم هفته پژوهش و فناوری در استان است، البته در استان‌های دیگر هم مشابه این نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: وظیفه برگزاری و اجرای نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان قم به پارک علم و فناوری استان واگذار شده است، اما برای موفقیت نمایشگاه باید دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی هم همکاری داشته باشند، در 12 آذرماه فراخوان نمایشگاه منتشر شد؛ در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان قم تاکید بر پژوهش‌های کاربردی و طرح‌های فناورانه است.

رئیس پارک علوم و فناوری استان قم افزود: نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان حدود 50 غرفه خواهد داشت و دانشگاه‌ها، دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه مشارکت دارند، محل برگزاری این نمایشگاه جنب کتابخانه مرکزی دانشگاه قم است.

اخوان با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان قم اظهار کرد: این نمایشگاه از 26 تا 28 آذرماه برگزار می‌شود و زمان بازدید از نمایشگاه از ساعت 9 الی 17 است، دانشجویان، دانش آموزان، کارمندان و عموم مردم می‌توانند از نمایشگاه بازدید داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با اختتامیه نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان قم در روز 28 آذرماه در تالار شیخ مفید دانشگاه قم از پژوهشگران و فناوران برتر استان تقدیر خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار