رئيس هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين قم خبر داد
رئيس هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم از ثبت يك موفقيت ديگر در ورزش معلولين قم با كسب مدال طلاي مسابقات قهرماني آسيا و اقيانوسيه خبر داد.
کد خبر: ۶۸۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰ 10 December 2018

به گزارش تابناک قم، محمد پیروزمنش، اظهار کرد: بعد از افتخار کسب دو مدال طلای رقابت‌های والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی، این هفته شاهد درخشش ملی‌پوش فوتبال هفت نفره قم در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه و کسب یک مدال ارزشمند طلا بودیم.

وی ادامه داد: مهدی جمالی ملی‌پوش ارزنده فوتبال معلولین قم به عنوان یکی از اعضای تیم ملی ایران در مسابقات فوتبال هفت نفره قهرمانی 2018 آسیا و اقیانوسیه حضور داشت و با بازی‌های خوب و تاثیرگذار خود یکی از ارکان اصلی موفقیت تیم ملی در کسب مقام نخست این بازی‌ها بود.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: این مسابقات به میزبانی کشورمان در جزیره کیش به انجام رسید و ایران مقتدرانه جام قهرمانی را بالای سر برد، قهرمانی ارزشمندی که برای تیم ملی کشورمان جواز حضور در رقابت‌های 2019 قهرمانی جهان را نیز به همراه داشت.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی کشورمان در مرحله مقدماتی و نیمه نهایی حریفان خود را با نتایج بسیار پرگل شکست داد و با صعود به فینال این بازی‌ها برای کسب مقام قهرمانی به مصاف جدی‌ترین رقیب خود یعنی تیم ملی استرالیا رفت و با پیروزی هفت بر صفر مقابل این تیم قهرمانی مقتدرانه‌ای در این بازی‌ها به ثبت رساند.

پیروزمنش با بیان اینکه قهرمانی در این مسابقات موجب شد تا تیم ملی ایران به همراه استرالیا جواز حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ اسپانیا را کسب کند، یاد آور شد: ورزش جانبازان و معلولین قم امسال در رقابت‌های جهانی بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته قهرمانی دنیا، دو سال پیش از بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو، سهمیه این رویداد مهم را به دست آورد و این نشان از توانمندی ورزش جانبازان و معلولین قم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار