معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: کمربندی جدید قم در صورت احداث، مشکلی برای بخش گردشگری قم به وجود نمی‌آورد.
کد خبر: ۶۸۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۷ 09 December 2018

به گزارش تابناک قم، محسن بهشتی با اشاره به اجرای پروژه کمربندی جدید قم اظهار کرد: این پروژه یک ظرفیت جدید برای استان قم است و در صورت احداث، مشکلی برای بخش گردشگری قم به وجود نمی‌آورد و از آمار گردشگران در این شهر نخواهد کاست.

وی ادامه داد: ایستگاه خط راه آهن سریع السیر تهران- قم- اصفهان در شهر قم به صورت زیرسطحی در حد فاصل بلوار خلیج فارس و بلوار پیامبر اعظم(ص) احداث می‌شود، همچنین یک ایستگاه مترو هم در جوار این ایستگاه احداث خواهد شد تا مسافران به راحتی بتوانند به نقاط مختلف شهر قم بروند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: پیشنهاد‌هایی را به مجلس شورای اسلامی در خصوص بافت فرسوده دادیم تا سازندگان مسکن در این بافت از مالیات و بیمه معاف شوند و در آن صورت شاهد گرایش بیشتر سازندگان مسکن به ورود در بافت فرسوده خواهیم بود، خرید تضمینی مسکن‌ها از انبوه ‌سازان در بافت فرسوده شهرها پیشنهاد دیگر ما به مجلس شورای اسلامی برای نوسازی بافت فرسوده است.

بهشتی بازآفرینی شهری بافت فرسوده را سیاست مدیریت شهری قم دانست و تصریح کرد: این اقدام موجب بازسازی زیرساخت‌ها و تامین سرانه‌های مختلف شهری در بافت فرسوده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات طرح توسعه اشتغال روستایی را در قم شاهد هستیم تا اشتغال برای روستاییان به وجود بیاید، اگر جوانان روستایی در روستاها شغل نداشته باشند، به شهرها مهاجرت می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار