عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی استان قم مطرح کرد
عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی استان قم گفت: واحدهای صنعتی در بخش سلفچگان نیروی کار خود را از افراد غیربومی می‌گیرند.
کد خبر: ۶۸۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ 08 December 2018

به گزارش تابناک قم، رضا الیاسی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی استان قم در سالن جلسات امام رضا(ع) فرمانداری با اشاره به مشکلات بخش سلفچگان اظهار کرد: کارخانه‌ها در این بخش جز دردسر برای ساکنان بخش سلفچگان چیزی نداشته است و واحدهای صنعتی در بخش سلفچگان نیروی کار خود را از افراد غیربومی می‌گیرند.

وی ادامه داد: نبود ادارات در بخش سلفچگان جزو مشکلات مردم این بخش است و به همین دلیل مردم مجبور هستند که برای مشکلات خود به شهر قم مراجعه کنند.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهرستان قم افزود: اجرای طرح‌های هادی در روستاهای بخش سلفچگان زمان زیادی طول می‌کشد، با وجود این که زیرساخت‌ها توسط دهیاری‌ها فراهم می‌شود و مردم در این زمینه مطالبه دارند.

الیاسی الحاق زمین‌های مسکونی به طرح‌های هادی روستاها را ضروری دانست و تصریح کرد: باید زمان الحاق این زمین‌ها از 10 سال به پنج سال کاهش پیدا کند، جوانان روستایی در این زمینه مطالبه دارند.

وی ادامه داد: راه‌های روستایی در بخش سلفچگان نیاز به روشنایی دارند تا مردم در زمستان با مشکل مواجه نشوند، همچنین اماکن دولتی بلااستفاده همچون مدارس باید در اختیار دهیاری‌ها قرار بگیرد تا اماکن فرهنگی و ورزشی ایجاد شود.

هیأت رئیسه شورای اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: سایت ضایعات در بخش سلفچگان مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است و مردم در این زمینه گلایه زیادی دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار