رئیس هیات تکواندوی قم گفت: برنامه ریزی لازم برای افزایش تعداد تکواندوکاران استان از پنج هزار ورزشکار فعلی به هشت هزار تکواندوکار تا پایان سال 1400 صورت گرفته است.
کد خبر: ۶۸۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶ 08 December 2018

به گزارش تابناک قم، محمد جمشیدی با بیان اینکه روند تحول در رشته تکواندو از ابتدای سال 94 آغاز شده است افزود: با توجه به سابقه و ظرفیت های ورزش تکواندو در این استان، قرار گرفتن قم در بین چهار تیم برتر کشور در این رشته ورزشی به عنوان یک هدف بلند مدت ترسیم شده است.

وی با اشاره به ارتقای 18 پله ای تکواندوی قم از سال 93 تا 96 افزود: لازمه ارتقای سطح کیفی تکواندو، افزایش کمی تعداد فعالان این ورزش است که افزایش سه هزار ورزشکار طی سه سال آینده در دستور کار قرار دارد.

رئیس هیات تکواندوی قم با بیان اینکه برنامه دوم چشم انداز چهارساله این هیات ورزشی تدوین شده است افزود: در این برنامه علاوه بر تمرکز بر ارتقای سطح کیفی به رشد کمی به عنوان عامل ارتقای شاخص های حرفه ای و کیفی تکواندو توجه شده است.

جمشیدی اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزشی، ارتقای سطح تجهیزات، افزایش تعداد تیم ها، باشگاه ها و ورزشکاران فعال در تکواندو، برگزاری مسابقات استانی و اعزام به مسابقات کشوری از جمله اقدام هایی است که در قالب برنامه چهار ساله اول این هیات اجرایی می شود و در برنامه چهار ساله دوم تا سال 1400 توسعه می یابد.

وی با اشاره به فعالیت 63 باشگاه های ورزشی در رشته تکواندو گفت: لازمه افزایش تعداد ورزشکاران تکواندو در سطح باشگاه ها، افزایش تعداد مربیان دارای مدرک مربیگری در استان است که در سال های اخیر توجه به برگزاری کلاس های مربی گری درجه 2 و 3 مورد توجه جدی قرار گرفته است، به گونه ای که تعداد مربیان قم در این رشته ورزشی نسبت به سال 93 بیش از 2 برابر افزایش یافته است.

هیات تکواندو قم از سال 1362 در این استان فعال است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار