دبير هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم خبر داد
دبير هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم از انتخاب پنج راگبي‌باز قم به عنوان استعدادهاي برتر اين رشته در پايان المپياد استعدادهاي ورزش ايران خبر داد.
کد خبر: ۶۸۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳ 07 December 2018

به گزارش تابناک قم، علیرضا ساری اظهار کرد: امسال برای نخستین‌بار شاهد برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران در رشته‌های مختلف ورزشی بودیم و تیم‌های زیر مجموعه هیأت انجمن‌های ورزشی استان قم نیز طبق برنامه‌ریزی فدراسیون در این المپیاد شرکت کردند.

وی ادامه داد: رقابت‌های راگبی المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران برای قم یک رتبه سومی در بخش پسران به همراه داشت و تیم دختران قم نیز مجموعا عملکرد خوبی ارائه کرد اما مهمتر از نتایج به دست آمده در این المپیاد، انتخاب پنج راگبی‌باز قم به عنوان استعدادهای برتر ایران حائز اهمیت است.

دبیر هیأت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: در پایان رقابت‌های راگبی این المپیاد 64 چهره مستعد و آینده‌دار راگبی از دل المپیاد برگزیده شدند تا طبق برنامه‌ریزی فدراسیون، این چهره‌های مستعد و مربیان آنها در اردوی تیم‌های المپیک 2020 زیر نظر کمیته فنی و استعدادیاب‌های حاضر شوند.

وی با بیان اینکه نخستین اردوی این راگبی‌بازان با حمایت وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون انجمن‌های ورزشی به زودی برگزار می‌شود، افزود: در بخش پسران سه راگبی‌باز به نام‌های امیرعلی براتی، محمدمهدی ناظم و محمدمهدی اسدزاده به عنوان استعدادهای برتر انتخاب شده‌اند.

ساری خاطرنشان کرد: همچنین در پایان رقابت‌های دختران راگبی‌باز شرکت کننده در نخستین المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران، سارا مهدی‌پور و سیده‌آلا سیدی از قم انتخاب شدند تا 30 چهره مستعد پسر و 34 دختر مستعد راگبی به عنوان آینده‌سازان راگبی ایران مورد حمایت فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان قرار بگیرند.

وی در پایان اظهار کرد: راگبی در قم جایگاه بسیار خوبی دارد زیرا از مربیان با دانش و مجرّب برخوردار است و کار سرمایه‌گذاری روی رده‌های سنی پایه و استعدادیابی در این رشته به خوبی انجام می‌شود و تیم‌های راگبی قم همواره جزو مدعیان قهرمانی ایران محسوب می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار