عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بی‌تفاوتی برخی از مدیران نسبت به ارزش‌ها و قوانین سبب برآشفتگی جوانان شده است.
کد خبر: ۶۸۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱ 07 December 2018

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله عسکر دیرباز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم، جوانان را پیشران جامعه دانست و اظهار داشت: جوانان با داشتن شجاعت در بیان و صراحت در گفتار به اشرافی‌گری اعتراض دارند و حساسیت نسبت به عدالت اجتماعی دارند.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های طلاب و دانشجویان را وضعیت انسانی در یمن است ادامه داد: بی‌تفاوتی برخی از مدیران نسبت به ارزش‌ها و قوانین سبب برآشفتگی جوانان شده است.

رئیس دانشگاه قم با تأکید بر اینکه پیوستن به برخی کنوانسیون‌ها استقلال کشور را با مشکل روبرو می‌کند، ابراز کرد: دانشجویان در کنار دغدغه‌های تحصیلی و علمی نسبت به آینده کشور از جمله اشتغال و ازدواج حساسیت دارند و دانشجویان در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند.

وی با اشاره به لزوم دقت والدین دانشجویان برای جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: دشمنان به دنبال ترویج بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه هستند و دانشگاه نیز جدا از فضاهای عمومی کشور نبوده و درگیر مشکلات بدحجابی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه قم نیز در سخنرانی پیش از خطبه‌ها، با اشاره به همراهی دانشجویان با آرمان‌های نظام اسلامی اظهار داشت: ما دانشجویان از امام راحل(ره) آموخته‌ایم که با اسلام آمریکایی مبارزه کنیم و آن‌ها باید آرزوی نابودی انقلاب اسلامی را به گور ببرند.

حسین نظری با تأکید بر پیشرفت‌های علمی کشور در طول چهل سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: ما هم‌اکنون در رشته‌های مختلف علمی جزء کشورهای برتر دنیا هستیم و سرعت تولید علم در کشور در جهان بی‌نظیر است که این موضوع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار