مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم گفت: تعامل و همکاری های پلیس راه و این اداره کل موجب افزایش ضریب ایمنی و تسهیل ترافیک در محورهای جاده ای استان شده است.
کد خبر: ۶۸۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۷ 06 December 2018

به گزارش تابناک قم، ابوالفضل جمالی در دیدار سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی قم، اولویت ارتباطی این اداره کل را تعامل در راستای تامین ایمنی و صیانت از محورهای جاده ای استان دانست.

وی افزود: با این که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم آمادگی تعامل و همکاری همه جانبه با تمامی دستگاه های دولتی را دارد، اما اولویت ارتباطی این مجموعه، تعامل در راستای تامین ایمنی حداکثری و صیانت از محورهای جاده ای استان است.

وی اظهار کرد: با عنایت به ضرورت ساخت ابنیه مورد نیاز پلیس راه (قرارگاه، پاسگاه و اماکن استقرار فصلی) و پیگیری های به عمل آمده، ان شاءالله در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، شاهد بهره برداری از ساختمان در حال احداث پاسگاه پلیس راه قم – سلفچگان خواهیم بود.

فرمانده انتظامی قم نیز در این دیدار با تقدیر از همکاری و تعامل بین این اداره کل و پلیس راه خاطرنشان کرد: این دو دستگاه خدمتگزار به مثابه پیکری واحد هستند که اقدام های آنها مکمل یکدیگر است.

سردار عبدالرضا آقاخانی ضمن تاکید بر اهمیت بهره مندی از ظرفیت های اطلاع رسانی بصری در قالب درج پیام های ایمنی افزود: لازم است با استفاده از ظرفیت بیلبوردهای جاده ای نسبت به انتقال مفاهیم ایمنی به کاربران جاده ای اقدام شود.

350 کیلومتر آزادراه، 400 کیلومتر بزرگراه و 500 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در استان قم وجود دارد.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آنان می توان به آزادراه قم - تهران، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه، جاده قدیم قم - کاشان، آزادراه قم - کاشان، آزادراه قم - گرمسار و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک اشاره کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار