با كسب 13 راي اعضاي مجمع
مجمع انتخابات هیأت ورزش‌هاي روستايي و بومي محلي استان قم رضا رحيمي رئيس سابق اين هیأت ورزشي را براي چهار سال ديگر به عنوان رئيس برگزيد.
کد خبر: ۶۸۷۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵ 06 December 2018

به گزارش تابناک قم، رضا رحیمی شهردار منطقه دو قم که چهار سال قبل برای نخستین‌بار با رای اعتماد اعضای مجمع انتخابات هیأت ورزش‌های روستایی و بومی محلی استان قم رئیس این هیأت ورزشی شده بود، بار دیگر برای چهار سال در ریاست این هیأت ورزشی ماندگار شد.

این در حالی است که با پایان دوره چهار ساله ریاست رحیمی بین سال‌های 1393 تا 1397، وی به مدت سه ماه مسوولیت سرپرستی این هیأت را بر عهده داشت تا مقدمات ثبت‌نام از کاندیداها و برگزاری مجمع انتخابات جدید این هیأت ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم فراهم شود.

اما در مدت زمان پیش‌بینی شده از سوی امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، هیچ نفر دیگری جز رحیمی برای ریاست این هیأت کاندیدا نشد تا بدین‌شکل رحیمی به عنوان تنها کاندیدای مجمع امروز در حضور اعضای مجمع هیأت ورزش‌های روستایی و بومی محلی حضور یابد.

این مجمع در حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی و بومی محلی، مدیر کل ورزش و جوانان و دیگر اعضا به میزبانی سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد و 13 نفر واجد شرایط رای بودند که تمامی آنها رای خود را به رضا رحیمی دادند تا وی تا 1401 ریاست این هیأت ورزشی را عهده‌دار شود.

بدین‌ترتیب رضا رحیمی در مسوولیت ریاست هیأت ورزش‌های روستایی و بومی محلی استان قم برای مدت چهار سال دیگر ابقاء شد تا دوره ریاست وی به هشت سال افزایش یافته و ورزشکاران و علاقمندان به ورزش در پنج بخش تابعه قم شامل سلفچگان، مرکزی، خلجستان، کهک و جعفرآباد منتظر برنامه‌های جدید وی برای ارتقاء جایگاه قم در رشته‌های زیر مجموعه هیأت ورزش‌های روستایی و بومی محلی کشور باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار