مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم از برگزاری مسابقه آشپزی در دو حوزه آش و آبگوشت قمی، نان و شیرینی، صنایع دستی، سفره شب یلدا و نمایشگاه غذا، صنایع دستی و توانمندی‌های بانوان مسجدی و نیز مدد جویان بهزیستی و دانشجویان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰ 04 December 2018

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی اظهار کرد: جشنواره سفره ایرانی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، اداره کل ورزش و جوانان، امور زنان استانداری، کانون‌های مساجد و بهزیستی با هدف معرفی توانمندی‌های بانوان در حوزه غذا و صنایع دستی بومی و محلی قم، آئین شب یلدا و ایجاد محیطی مفرح و شاد برای شهروندان برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم بیان کرد: علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در مسابقه و نمایشگاه می‌توانند به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره به آدرس بلوار شهید کریمی، فرهنگسرای ایثار مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۳۲۷۰۸۰۰۸ و سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس گرفته و یا به سایت اینترنتی basalam.ir مراجعه کنند.

مقیمی مهلت ثبت نام را تا ۲۰ آذرماه اعلام کرد و گفت: زمان برگزاری جشنواره چهارشنبه ۲۸ آذرماه تا جمعه ۳۰ آذر در بوستان نرگس با حضور خانواده‌ها و شهروندان خواهد بود.

وی در پایان مهمترین امتیاز شرکت کنندگان در جشنواره را اعطاء تقدیرنامه، اهداء جوایز به برگزیدگان، معرفی آنان به مراکز عرضه غذا و نمایشگاه های استانی و کشوری و نیز مراکز فروش اینترنتی عنوان کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار