بیست و هفتمین گردهمایی اساتید و دانش آموختگان دبیرستان امام صادق (ع) برگزار و در این مراسم از دانش آموزان رتبه های برتر کنکور تجلیل شد.
کد خبر: ۶۸۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹ 01 December 2018

به گزارش تابناک قم، همزمان با هشتادمین سال تأسیس دبیرستان امام صادق (ع)، بیست وهفتمین گردهمایی اساتید و دانش آموختگان امام صادق(ع) در سالن شهید مطهری این دبیرستان برگزار شد.

علی محسنی بنیان گذار این گردهمایی در این مراسم اظهار داشت: برای برگزاری نخستین گردهمایی با مشکلاتی روبرو بودیم که اولین گردهمایی در رستوران و با حضور 5 نفر از دانش آموختگان برگزار شد.

وی افزود: پس از تلاش واقداماتی که انجام شد این گردهمایی را در دبیرستان امام صادق (ع) برگزار شد و امسال بیست و هفتمین سالی است که این مراسم را برگزار کردیم.

محمدرضا جورابچیان، محمد حسینی راد، علی عبدیخانی، مسیب تهوری، عباس بیتا که در سال‌های اخیر مدیریت دبیرستان امام صادق (ع) را برعهده داشتند در این مراسم حضور پیدا کردند و از آن‌ها تجلیل شد.

از مهرماه 85 علیرضا سنگ تراشان مدیریت دبیرستان امام صادق (ع) را بر عهده دارد که به عنوان سی و یکمین مدیر در این دبیرستان مشغول فعالیت است.

مجتبی حیات بخش که از دبیران زبان دبیرستان امام صادق (ع) بود در این مراسم به اجرای برنامه پرداخت و استاد عباس فرساد دبیر هنر مجری 20 ساله گردهمایی نیز در این مراسم به شعر خوانی پرداخت.

دبیرستان امام صادق(ع) بیش از 200 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد که شهید مهدی و مجید زین الدین، شهید اسماعیل صادقی، شهید میرقیصری،شهید سید حسین هدایی و شهید محمدرضا شفیعی شهدای شاخص این دبیرستان هستند.

در پایان این مراسم از حسینی پزشکی تهران، شاملو پزشکی تهران، عطارد پزشکی قم، حسن نصرتی پزشکی قم، محمدرضا خلجی پزشکی اراک، رحمتی پزشکی قم، امیر حسین سبزیان پزشکی گیلان، حسین تقی زاده دندانپزشکی قم، سید محمد علی موسوی دندانپزشکی قم، علیرضا سلطانپور دندانپزشکی ایلام، عسکری دامپزشکی تهران که رتبه‌های برتر کنکور را به دست آوردند تجلیل شد.

دبیرستان امام صادق (ع) سال 85 به عنوان اثر ملی ثبت شد و با توجه به سابقه درخشان آموزشی از سال 86 به عنوان مدرسه ماندگار شناخته شد.

امسال بیش از 475 دانش آموز در سه رشته ریاضی و تجربی و انسانی در دبیرستان امام صادق (ع) مشغول تحصیل هستند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار