پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای استان قم در دو روز آینده
کارشناس هواشناسی استان قم از کاهش پنج درجه‌ای دمای هوای این استان طی روز جمعه خبر داد. یک سامانه بارشی از اواخر وقت جمعه سبب بارش باران در استان قم خواهد شد که در ارتفاعات بارش ها به صورت برف خواهد بود.
کد خبر: ۶۸۲۸۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵ 21 November 2018

به گزارش تابناک قم، رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان غربی و با حداکثر سرعت 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، فردا حداقل و حداکثر دما در قم 6 درجه و 18 درجه است، فردا آب و هوای استان قسمتی ابری به تدریج همراه با افزایش ابر و وزش باد است.

محمدرضا قاضی با بیان اینکه در روز جمعه آسمان استان قم ابری است، گفت: در آن روز در برخی از ساعات شاهد بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات شاهد بارش برف در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز جمعه جهت وزش باد در استان قم شمال شرقی و با حداکثر 35 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان 6 درجه و 13 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب پنج درجه و 16 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 14 کیلومتر بر ساعت با جهت غربی در این شهر بودیم.

قاضی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه کوه سفید با چهار درجه و منطقه جمکران با 16 درجه بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار