دادستان نظامی استان قم:
دادستان نظامی استان قم گفت: تخلف از نیروهای نظامی و انتظامی و نیروی های مسلح مورد قبول نیست و حتی وقوع یک تخلف هم توسط یکی از آن ها زیاد است و نباید انجام شود.
کد خبر: ۶۸۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱ 21 November 2018

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام اصغر حبیبی در مراسمی که با حضور مسئولان به عنوان دادستان نظامی استام قم معرفی شد، گفت: دستگاه قضایی پناهگاه مردم است و مردم از این دستگاه انتظار دارند تا حق ان ها بگیرد و حق را به حق دار برساند.

دادستان نظامی استان قم تصریح کرد: به عنوان یک دادستان باید عواملی که روند رسیدگی به پرونده ها را تسریع می نماید را ایجاد کنیم.

وی به مجازات هایی که در قوه قضایی برای مجرمین صورت می گیرد اشاره کرد و گفت: این مجازات ها به تنهایی بازدارنده نیست چرا که هر ساله تعداد پرونده ها افزایش می یابد.

جلوگیری از وقوع جرم توسط متولیان فرهنگی

حجت الاسلام حبیبی بیان کرد: برای جلوگیری و کاهش جرایم باید به سراغ متولیان فرهنگی رفت و تقوا را در جامعه تقویت نمود چراکه اگر تقوا تقویت شود جرم کمتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دادستان بازوی فرماندهان نظامی و انتظامی در ایجاد امنیت در جامعه است گفت: تخلف از نیروهای نظامی و انتظامی و نیروی‌های مسلح مورد قبول نیست و حتی وقوع یک تخلف هم توسط یکی از آنها زیاد است و نباید انجام شود.

دادستان نظامی استان قم با بیان اینکه یک دادستان توانمند منطقه را برای هنجار شکن ها نا امن می کند افزود: دادستان باید چتر امنیت را باز نمیاد تا مؤمنان در زیر این چتر و در امنیت کامل قرار بگیرند.

وی به انجام اقدامات پیشگیرانه و آموزش ظابطین اشاره کرد و ابراز داشت: اکنون دادستانی با رویکرد جدید و شتاب بیشتر و دقت مضاعف تر وظایف خود را انجام خواهد داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار