رئیس کل دادگستری قم:
رئیس کل دادگستری استان قم گفت: وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی باعث بروز مشکلات قضایی و افزایش پرونده‌ها شده است.
کد خبر: ۶۸۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰ 21 November 2018

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام حمزه خلیلی در مراسم تودیع و معارفه دادستان نظامی استان قم که در سازمان قضایی نیروهای مسلح قم برگزار شد اظهار کرد: همه ما انسان ها باید با ابعاد مختلف زندگی پیامبر اسلام(ص) آشنا شویم و در زندگی ان را الگوی خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه باید از تجربه دیگران در کارها استفاده کرد بیان داشت: پیامبر اسلام (ص) تجربه‌های خود را در اختیار دیگران قرار می‌داد و این درسی است که باید از این انسان بزرگ بگیریم.

رئیس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه تا ماهیت یک انسان تغیر پیدا نکند مورد خطاب قرار نمی گیرد گفت: ویژگی دیگر رسول خدا و دیگر انبیا ایجاد تغییرات بود که بسیار کار سختی است و آن ها برای تغییر و جان بخشی به بشریت امدند.

تمامی اقدامات باید بر مبنای عدالت باشد

وی به رشد پرونده‌های قضایی و تأثیر شرایط بیرونی چون وضع اقتصادی بر این رشد اشاره و خاطرنشان کرد: مهمترین اولویت دستگاه قضایی بسط عدالت است و تمامی اقدامات و عملکردها بایستی بر مبنای عدالت باشد.

حجت الاسلام خلیلی با بیان اینکه مردم به دستگاه قضایی اعتماد دارند، گفت: وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی باعث بروز مشکلات قضایی و افزایش پرونده‌ها شده است.

حجت الاسلام خلیلی با بیان اینکه شیوه‌های قضا می‌تواند آگاهی بخش باشد، افزود: از کارهای سخت قضایی بیدار کردن انسان‌های خوابی است که خود به غلط می‌پندارند بیدار هستند.

وی بیان کرد: در مجموعه قضایی استان در اجرای برنامه‌های پیشگیری از وقوع جرم برنامه‌های متعددی در بخش‌های مختلف با استفاده از ظرفیت برخی دستگاه‌ها صورت گرفته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار